Hop til indhold
Soldat37

Super tid hos SweetLana

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/288612

Har besøgt denne skønhed flere gange nu, og har aldrig forladt hende skuffet. 

Man møder det sødeste smil og dejligste ansigt. Hun hyggesnakker (engelsk) pjatter og har på ingen måde travlt. 

Tid er heller ikke vigtig. Og har man lyst til at forkæle hende med tunge osv er tid slet ikke noget der kommer på tale, brugte 30 min med ansigtet i hendes skød sidst. Selv om jeg kun havde betalt for 20min, og da jeg var færdig med hende fik jeg det lækreste øko bj og fantastisk kæreste sex. Gik efter en lille time for man skulle også ligge og kæle og hygge lidt efter. 

Hun er en stjerne 

10 ud af 10 for både pige og behandling 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er min version af hende...

Mødte hende igennem hendes veninde Simona i Kolding.

Hun var fyr og flamme...

Vi måtte mødes næste gang,hun kom til DK.

Hun bad om hjælp og penge til at komme til Vejle.Valgte at hjælpe hende.

Da hun kom skulle vi ses.Blev venner m.m.

1.gang var ok med vin og hygge..Dog havde hun tømmer mænd,så hun kunne ikke levere dagen efter.Hmm..Overnattede der.

2.gang blev det kun til kaf,da der var 2 kunder på vej..hmmmmm.....

Selvom vi havde en klar aftale!

3.gang skulle vi rigtig hygge med mad og hygge...Hun spurgte efter penge som vi havde talt om...tror hun misforstod noget...Overnattede igen!

Hun kunne ikke dagen efter igen!Hun ville have penge..Forsøgte at forklare...At...Nåede ik at forklare noget som helst!Havde penge men hun har et STORT temperament!

SÅ blev jeg ellers smidt ud af døren!

Blev fb venner..siden blokeret!Pas på!

Hun lover guld og grønne skove men kun penge i hovedet!

Lægger på hvis man ringer til hende!

Er skuffet over hende og min dumhed!

Kold og kynisk!

Hun er no go!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om du er forelsket i hende og vil mere og åbenbart er det ikke gensidigt, og Det bliver du så åbenbart skuffet og pigesur over og laver så denne tarvelig skriv. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 10 timer siden:

Lyder som om du er forelsket i hende og vil mere og åbenbart er det ikke gensidigt, og Det bliver du så åbenbart skuffet og pigesur over og laver så denne tarvelig skriv. :wacko:

Det kunne også være modsat 

cippo hvis man ikke kan skrive noget positiv så lad da for fanden være med at skrive noget

 

Redigeret af Bull1958

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, 1 time siden:

Det kunne også være modsat 

cippo hvis man ikke kan skrive noget positiv så lad da for fanden være med at skrive noget

 

wow. Om jeg skriver positivt eller negativt bestemmer jeg nu selv, kan du ikke tåle moste, så er det nok ikke den rette sted du befinder dig ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...