Hop til indhold
powerpoint

3 nye steder i Esbjerg

Recommended Posts

powerpoint skrev, for 8 timer siden:

Kan se i Esbjerg Ugeavis  massage at der er kommet 3 nye steder. Maruay, Yim og Sabai. Er der nogen som har erfaring med disse steder ?

Jeg har kun været forbi for at kigge. Sabai er en tidligere ansat fra Asian Bodycare. YIM virker umiddelbart som et grønt sted, da jeg kunne gå ind, mens en anden kunde fik massage i et lokale nede bagved. Der er kun 1 massør, som virkede sød, men ikke sagde mig det store udseendemæssigt. Maruay havde to ældre og en yngre massør siddende, da jeg var forbi. Ingen af dem talte umiddelbart ret godt dansk, og så ville de have 400 kr. for en times massage, hvilket er 100 kr. over normalprisen i området. Jeg tror, man kan få ekstra her (at dømme ud fra den yngre massørs påklædning), men jeg ved det af gode grunde ikke. 

Hvis du tester et af stederne, må du endelig give en tilbagemelding.

PMF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også prøvet Maruay. var næsten ikke kommet ind af døren inden hun ville vide om jeg skulle have hele pakken. Valgte massage og et bj. ikke den bedste oplevelse. Da vi var færdige ville hun have mit nummer så hun kunne sende hendes nummer. så kunne vi aftale derover næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cult skrev, den 23.3.2020 at 18:13:

Jeg har været på besøg ved Sabai. Her kan man få ekstra.

Er det virkelig rigtig, det er i er i en privat villa, var hun alene hjemme, og hvor meget ekstra kan man få/købe sig til? Var det godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, den 12.5.2020 at 17:02:

Er det virkelig rigtig, det er i er i en privat villa, var hun alene hjemme, og hvor meget ekstra kan man få/købe sig til? Var det godt?

Privat ja. jeg fik tantra massage. Det var fantastisk 10/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cult skrev, for 13 timer siden:

Privat ja. jeg fik tantra massage. Det var fantastisk 10/10

 

Ok, lyder godt. 

Hvilken afslutning fik du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cult skrev, for 16 timer siden:

Privat ja. jeg fik tantra massage. Det var fantastisk 10/10

 

Hvad gav du for tantra massage, og hvordan foregik det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den ‎30‎-‎06‎-‎2020 at 11:27:

Ok, lyder godt. 

Hvilken afslutning fik du?

Den bedste hånd jeg har prøvet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...