Hop til indhold

Amatørpiger

Featured Replies

Skrevet

Det kan godt være, at emnet har været oppe tidligere.

Men foranlediget af, at bbn i "Jydestrengen" – som jeg ikke vil afspore – "savner et sted at finde amatør piger", kunne jeg efterhånden godt tænke mig at vide, hvad begrebet "amatørpige" egentlig dækker over.

Er der en, der kun arbejder, når huslejen forfalder?

Er det en, der har et "borgerligt" arbejde ved siden af?

Er det noget, man kalder sig selv for at virke mere uskyldig?

Er det en, der ..............?

.

Skrevet

Men foranlediget af, at bbn i "Jydestrengen" – som jeg ikke vil afspore – "savner et sted at finde amatør piger", kunne jeg efterhånden godt tænke mig at vide, hvad begrebet "amatørpige" egentlig dækker over.

Er det en, der har et borgerligt" arbejde ved siden af?

.

ved ikke om det re rigtig men en amatør er vel en der har det som bijob og kun gør det for sjov.

Skrevet

Er det en, der har et borgerligt" arbejde ved siden af?

.

Som du er inde på er emnet drøftet for nylig: viewtopic.php?f=16&t=3457

-OD

Skrevet

Begrebet "Amatørpige" findes vel kun hvis hun gør det gratis, og så er det jo ikke længere købe-sex.

Modtager man penge for sine ydelser, er man ikke nogen "Amatør". Uanset om man så kun har en enkelt vagt i ny og næ, og kun søger nogle ekstra lommepenge.

Det har intet og gøre med hvor du vælger at sælge dine ydelser, og hvordan du vælger at annoncere.

VH Ludvig.

Skrevet

For mig er en amatør - en der ikke tør/vil stå ved det, som vedkommende yder af sexuelle ydelser - mod at modtage kontanter for dette.

Det er grænsen mellem at være eller ikke være, pæn eller ikke pæn, der skiller begrebet. Altså følelsen hos dem, som kalder sig for amatører.

Derfor stor respekt til dem, som er ærlige omkring dette kilne emne.

Nå - det er min filosofi.

Skrevet

Jeg opfatter en amatørpige som en der ikke arbejder på et bordel, og som ikke er så meget på lagnet som de piger det næsten hver uge har et par vagter på forskellige bordeller. Dvs som ordet også siger i sig selv lidt, en pige der ikke arbejder professionelt i gængse lokaler og ofte, men mere arbejder en gang imellem i en privat lejlighed eller anden lignende indkvartering. Det er min tolkning af det, men det er ikke afgørende for mig om pigen er professionel eller amatør, faktisk betyder det ikke alverden, jeg ligger mere vægt på pigens beskrivelse og billeder, alder, vægt osv., men sådan kan man jo have forskellige præferencer.

Skrevet

Begrebet "Amatørpige" findes vel kun hvis hun gør det gratis, og så er det jo ikke længere købe-sex.

Modtager man penge for sine ydelser, er man ikke nogen "Amatør". Uanset om man så kun har en enkelt vagt i ny og næ, og kun søger nogle ekstra lommepenge.

Det har intet og gøre med hvor du vælger at sælge dine ydelser, og hvordan du vælger at annoncere.

VH Ludvig.

i like!

Skrevet

Jeg har da hygget mig med amatørpiger nogle gange. I min lille snæversynede verden er det en privat pige, som ikke har prøvet det så meget før. Dvs en nybegynder. Tre gange har jeg været første betalende gæst, og det er en speciel oplevelse som jeg godt kan lide. Pigerne er som regel lidt nervøse og uden tvivl skrupliderlige 8-) Her er jeg ikke i tvivl om skuespil eller ej ;)

V kan jo alle lide at kneppe på denne site, og er det ikke lidt ordknepperi at tillægge amatørordet til noget man ikke betaler for i denne forbindelse? :lol:

Skrevet

Der er i mine øjne, et forsøg på ligesom, at retfærdiggøre overfor sig selv, at man ikke tilbyder det så ofte, som de "rigtige".......og så er man amatør, man er ikke sådan en rigtig en....du ved, af de "slemme"....VÅS!!! .....er der penge involveret, eller man opnår andre ting i forbindelse med seksuelle ydelser, så kan man ikke gradbøje prostitution.......det er den der gamle traver med...man kan ikke være bare lidt gravid!!!!

PS og måske også lidt markedsføring.....det giver jo indtryk af, at når det kun på "amatør" plan, er det nok en pige med kun få gæster....og det tiltaler vel nok en del mænd.....selvom "amatøren" er glædespige på fuld tid. ;)

Skrevet

Der er i mine øjne, et forsøg på ligesom, at retfærdiggøre overfor sig selv, at man ikke tilbyder det så ofte, som de "rigtige".......og så er man amatør, man er ikke sådan en rigtig en....du ved, af de "slemme"....VÅS!!! .....er der penge involveret, eller man opnår andre ting i forbindelse med seksuelle ydelser, så kan man ikke gradbøje prostitution.......det er den der gamle traver med...man kan ikke være bare lidt gravid!!!!

Muhahaha! :lol:

Well said, well said. :)

Skrevet

Hej Sesso!

Lad os endelig beholde "Amatør" på menukortet. Det er jo ensbetydende med skrubliderlighed, blandt de lidt nervøse nybegyndere... :)

Mon ikke vi er mange, som tror vi har været den første betalende gæst... ;)

VH Ludvig.

Skrevet

Jeg har en båd med timetæller på motoren.

Måske de bare skulle have sådan en indopereret, så kan de kalde sig lige hvad de vil. :D

-OD

Skrevet

Hej Sesso!

Lad os endelig beholde "Amatør" på menukortet. Det er jo ensbetydende med skrubliderlighed, blandt de lidt nervøse nybegyndere... :)

Mon ikke vi er mange, som tror vi har været den første betalende gæst... ;)

VH Ludvig.

Tre er dem jeg er sikker på. Ellers var tallet noget højere :lol:

Skrevet

Hehe den med motoren jeg syntes ikke man ligger mærke til sliddet, selvom der er et par timer mere på bagen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.