Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ansporet af nogle gode anmeldelser, fik jeg booket tid med Em eller Emmy som hun hedder (tidligere Åboulevarden, nu Godthåbsvej). Jeg blev mødt af en smilende kvinde i godt humør, og jeg forklarede om mine skavanker, frossen skulder og et ben og ryg som også havde brug for en grundig behandling, og det var Em sikker på at hun godt kunne klare. Jeg blev glædeligt overrasket over hendes engagement og det var tydeligt at hun vidste hvad hun lavede, da hun samtidigt forklarede mens hun masserede. Det var muligt at tilkøbe ekstra, men det afhænger af kemien hvor langt hun går, men jeg gik ikke skuffet derfra. En klar anbefaling herfra. Massagen var efter min mening på højde med Hanna, der jo desværre er stoppet. 

EMMY MASSAGE PÅ FREDERIKSBERG

5031 3862 

København

Redigeret af thaimassage er bedst
Tlf til Emmy

• 2 weeks later...
Skrevet

Fik changen, saa bestilte en time hos Em. Dejlig pige som giver en god massage ++. Kan absolut anbefales.

Mvh

G

Skrevet

Var forbi Em her i eftermiddags. Kan kun tilslutte mig trådstarter, en sprudlende, smilende og rigtig sød pige. Bestilte en times massage og må sige hun kan sit kram. God oplevelse herfra

Skrevet
thaimassage er bedst skrev, den 25.1.2020 at 23:51:

Ansporet af nogle gode anmeldelser, fik jeg booket tid med Em eller Emmy som hun hedder (tidligere Åboulevarden, nu Godthåbsvej). Jeg blev mødt af en smilende kvinde i godt humør, og jeg forklarede om mine skavanker, frossen skulder og et ben og ryg som også havde brug for en grundig behandling, og det var Em sikker på at hun godt kunne klare. Jeg blev glædeligt overrasket over hendes engagement og det var tydeligt at hun vidste hvad hun lavede, da hun samtidigt forklarede mens hun masserede. Det var muligt at tilkøbe ekstra, men det afhænger af kemien hvor langt hun går, men jeg gik ikke skuffet derfra. En klar anbefaling herfra. Massagen var efter min mening på højde med Hanna, der jo desværre er stoppet. 

EMMY MASSAGE PÅ FREDERIKSBERG

5031 3862 

København

Hvor meget betalte du så for den fulde pakke?

Skrevet

Hun giver virkelig god massage og hun er glad og sød. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.