Hop til indhold

Recommended Posts

Ansporet af nogle gode anmeldelser, fik jeg booket tid med Em eller Emmy som hun hedder (tidligere Åboulevarden, nu Godthåbsvej). Jeg blev mødt af en smilende kvinde i godt humør, og jeg forklarede om mine skavanker, frossen skulder og et ben og ryg som også havde brug for en grundig behandling, og det var Em sikker på at hun godt kunne klare. Jeg blev glædeligt overrasket over hendes engagement og det var tydeligt at hun vidste hvad hun lavede, da hun samtidigt forklarede mens hun masserede. Det var muligt at tilkøbe ekstra, men det afhænger af kemien hvor langt hun går, men jeg gik ikke skuffet derfra. En klar anbefaling herfra. Massagen var efter min mening på højde med Hanna, der jo desværre er stoppet. 

EMMY MASSAGE PÅ FREDERIKSBERG

5031 3862 

København

Redigeret af thaimassage er bedst
Tlf til Emmy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Em her i eftermiddags. Kan kun tilslutte mig trådstarter, en sprudlende, smilende og rigtig sød pige. Bestilte en times massage og må sige hun kan sit kram. God oplevelse herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, den 25.1.2020 at 23:51:

Ansporet af nogle gode anmeldelser, fik jeg booket tid med Em eller Emmy som hun hedder (tidligere Åboulevarden, nu Godthåbsvej). Jeg blev mødt af en smilende kvinde i godt humør, og jeg forklarede om mine skavanker, frossen skulder og et ben og ryg som også havde brug for en grundig behandling, og det var Em sikker på at hun godt kunne klare. Jeg blev glædeligt overrasket over hendes engagement og det var tydeligt at hun vidste hvad hun lavede, da hun samtidigt forklarede mens hun masserede. Det var muligt at tilkøbe ekstra, men det afhænger af kemien hvor langt hun går, men jeg gik ikke skuffet derfra. En klar anbefaling herfra. Massagen var efter min mening på højde med Hanna, der jo desværre er stoppet. 

EMMY MASSAGE PÅ FREDERIKSBERG

5031 3862 

København

Hvor meget betalte du så for den fulde pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...