Hop til indhold
Guest Salesman

Billund

Recommended Posts

Guest Salesman

Hej, jeg søger en fræk oplevelse med en lækker pige i Billund eller omegn. Nogen der har nogen godt forslag, det er min første oplevelse med en glædespige, så den skal være i top

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey

Jeg ville tage turen til Vejle og besøge Melissa: https://annoncelight.dk/showad/289763 Der er kun een ulempe ved hende... hun er vanedannede.... 

Ellers husker jeg en blond pige, hun hedder Milana, Malina eller noget i den retning som nogle gange besøger Bredsten Landevej, et kort smut fra Lufthavnen - Har dog ikke besøgt hende, men kunne jeg meget vel gøre en dag sol og måne så rigtigt, og hun er på stedet hvor jeg tilfældigt kommer forbi lufthavnen(sker ikke så tit dog). Hun har fået positive anmeldelser herinde.

Billund skal du nok ikke forvente at finde det store udbud af GP'ere. Vejle derimod flyder i al form for GP og Thai steder p.t.

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salesman

Mange tak for dit input, jeg hører gerne fra flere jeg skal måske sige at jeg gerne kører 45-60 min fra Billund i alle retninger for at få en fed oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...