Hop til indhold
Casten

Kamilla - Privat og diskret, mondæne Frederiksberg

Recommended Posts

Guest klodshans1972

Jeg tvivler på at du vil blive skuffet over oplevelsen hos hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 34 minutter siden:

Nej, jeg er helt ordinær. :D

Det kan alle jo hævde, men jeg tror nu, at du er specielt dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 25.1.2020 at 22:24:

Nej, jeg er helt ordinær. :D

Hvorfor vokser din næse, Pinocchio ??? :D

Til TS - Tro ikke på hende, hun er alt andet end ordinær - Kamilla er nemlig både empatisk, intelligent, varmblodet, fræk, og fantastisk i sengen. Så absolut ikke ordinær på nogen måde.

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor vokser din næse, Pinocchio ??? :D

Til TS - Tro ikke på hende, hun er alt andet end ordinær - Kamilla er nemlig både empatisk, intelligent, varmblodet, fræk, og fantastisk i sengen. Så absolut ikke ordinær på nogen måde.

/Francois

Stop en halv! Nu synes jeg, at du lover for meget, på mine vegne… jeg er ikke fantastisk i sengen, jeg har vidunderlig, fuldstændig magisk sex med mennesker, hvor det hele går op i en højere enhed, og så er der andre, hvor det ender middelmådigt, fordi vi ikke kan finde en fælles rytme, med hvad vi hver især bringer til bordet. Jeg kan ikke og jeg vil ikke, stå alene med ansvaret, for om det ender vidunderligt, eller middelmådigt, vi er to om det, eller flere, hvis man er så heldig! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da et svar fra IV jeg kun kan tilslutte mig. Og du er så ærlig så du ikke lover mere end du føler du kan holde.

Kan lide det jeg læser indtil videre. Du lyder som en man også kan have en god snak med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, der er lige kravet om glatbarberethed. Det har jeg ikke været de sidste 15 år. Men for den rette dejlige kvinde... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Searcher skrev, for 5 timer siden:

Hmm, der er lige kravet om glatbarberethed. Det har jeg ikke været de sidste 15 år. Men for den rette dejlige kvinde... ;)

Jeg har ved Gud intet krav, om at du skal være glatbarberet, hverken i hoved eller røv, jeg bryder mig bare ikke om skægstubbe, det er en smertefuld affære, for vi med sart hud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...