Hop til indhold
sweetstone

domina aleza ( fra næstved )

Recommended Posts

Guest Lasselas

Hun er nystartet og ifølge hende selv ikke så meget udstyr, og hun holder tilsyneladende til i en helt almindelig lejlighed.

Jeg måtte desværre aflyse, så hvad hun kan fandt jeg ikke ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Aleza forleden. Som nævnt ligger hendes sted i et almindeligt boligkvarter, og udstyret er der efter. Så hvis du er til tivolidominans med dungeon, hele udstyret og alle forlystelser, skal du nok lede et andet sted. Hvis du på den anden side leder efter en indlevende, smuk og livlig domina er Alaza et god bud. Lige så myndig og ond hun er i sceancen, lige så snakkesagelig og sympatisk er hun før og efter. Jeg havde en god oplevelse, og kommer helt sikkert igen. Selve akten vil jeg ikke kede med. Nok at sige at Aleza er god til at tage kontrol, og har god føling med at finde og teste grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser sprød ud - kunne godt overtales til en tur til det sydsjællandske her i foråret - har hun ikke været i KBH tidligere?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knøsen skrev, for 43 minutter siden:

Hun ser sprød ud - kunne godt overtales til en tur til det sydsjællandske her i foråret - har hun ikke været i KBH tidligere?

 

Det var ellers lige godt respektløst. Forhåbentlig kan hun lære dig lidt manerer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Melchett skrev, den 1.4.2021 at 23:41:

Besøgte Aleza forleden. Som nævnt ligger hendes sted i et almindeligt boligkvarter, og udstyret er der efter. Så hvis du er til tivolidominans med dungeon, hele udstyret og alle forlystelser, skal du nok lede et andet sted. Hvis du på den anden side leder efter en indlevende, smuk og livlig domina er Alaza et god bud. Lige så myndig og ond hun er i sceancen, lige så snakkesagelig og sympatisk er hun før og efter. Jeg havde en god oplevelse, og kommer helt sikkert igen. Selve akten vil jeg ikke kede med. Nok at sige at Aleza er god til at tage kontrol, og har god føling med at finde og teste grænser.

Jeg mener hun på et tidspunkt havde et foto på sin annonce, hvor det lignede, at der var en form for fordybning i gulvet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 3.4.2021 at 00:55:

Jeg mener hun på et tidspunkt havde et foto på sin annonce, hvor det lignede, at der var en form for fordybning i gulvet?

Tror det er et sort underlag du har forvekslet med en fordybning på billedet. En fordybning i gulvet ville nok give anledning til uvelkomne kommentarer fra underbo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Testeren2000 skrev, for 5 minutter siden:

Alexander var en kort periode hos Domina Iris i Taastrup for nogle år siden .

 

Hvem er Alexander og hvor kommer han (?) ind i billedet?

Jeg besøgte selv Lady Iris en del gange for nogle år siden og blev også præsenteret for en af hendes andre slaver, men ved ikke hvem det var.

Iris er i øvrigt godt selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...