Hop til indhold
p.larsen

Ao Nang Krabi

Recommended Posts

Jeg skal snart en smut til Ao Nang Krabi. Som mange andre elsker jeg massage af de smukke thai damer med afsluttende hj, bj eller fp. Jeg skal afsted med fruen og derfor skal det forgå i smug. Nogen som kan anbefale massagesteder i Ao Nang hvor de tilbyder ovenstående? Håber der er en nogen af jer brødre som kan komme med jeres erfaring så jeg ikke spilder tiden på at undersøge “markedet” og massagesteder hvor de ikke tilbyder Happy Ending.

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der i November - der er massage overalt til ca 200-250 baht (45-60 kr) for en time ! Tag fruen med de første par gange på nogle af de seriøse steder - her er de typisk i uniform ! Så er hun glad og du kan få massage alene uden hun fatter mistanke om noget ! Her skal du nok tage et sted med unge damer som ser nydelige ud - jeg kender dog ikke priser da jeg ikke havde lyst :x:eek: !! God fornøjelse og invitere fruen med på Blue Dolphin tilen gang fisk eller bare thaimad ! Ligger fantastisk - I spiser nærmest på stranden !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokerface2000 tak for svar. Jeg har været i Thailand mange gange tidlig, dog bare ikke Ao Nang. Så jeg kender godt til konceptet, men vil helst undgå at bruge spildtid på steder hvor han måske forventer der er ekstra, og så der ikke er alligevel. Men tak for dit input, og fedt med restauranten, den må vi prøve.

Andre som har erfaringer fra Ao Nang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...