Hop til indhold
fynboen11

Arabiske kvinde

Recommended Posts

Lidt svært uden telefonnummer. Som først kommer i slutningen af måneden. 

Billedet bruges også af en 32 årig asiat med profil på denne side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arabiske eller mellemøstlige kvinder træffes yderst sjældent i Jylland. På Sjælland popper de op i tide og utide.  :P

Mine erfaringer med mellemøstlig kvinder er de er yderst kamerasky for prostitution er xtremt fy fy i deres kultur. Når det er sagt kan man stadig finde prostituerede i muslimske lande. I marokko fandt jeg flere dejlige kvinder :) another story :D

Falske billeder eller ej. Falsk profil eller ej. Hun fortjener et opkald fra undertegnede når nummeret annonceret. Hendes data og tekst er lige mig.

Worst case scenario jeg spilder et opkald. Det går nok :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdenlange skrev, for 39 minutter siden:

I marokko fandt jeg flere dejlige kvinder :) another story

Lyder meget interessant. Har du vil du fortælle om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 39 minutter siden:

Lyder meget interessant. Har du vil du fortælle om det?

Det tog nogle dage at lære de lokale at kende. i marokko er prostitution ikke som her med forums og annoncering. piger arbejder for overlevelse. arbejde hænger ikke på træerne og familien skal forsørges. 500 dirham (50 euro) for en nat er billigt samlignet med danske priser. pigerne er alt for unge til modne kvinder. nogle er mere engageret end andre men generelt ode oplevelser. de marrokanske piger er ikke vant til meget sex og de stønner naturligt og frækt. jeg får hehltlyst til at rejse derned igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt - mine drømme om gullash, polske specialiteter, sikre hit som thailandske og vietnamesiske retter bliver pludselig blandet med ønske om at udforske det nordafrikanske køkken. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stein skrev, 1 time siden:

Mærkeligt - mine drømme om gullash, polske specialiteter, sikre hit som thailandske og vietnamesiske retter bliver pludselig blandet med ønske om at udforske det nordafrikanske køkken. ;)

Ja vi har vel et eller andet sted lyst til at udforske Verden og sex gør den næppe mindre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 17 timer siden:

Mærkeligt - mine drømme om gullash, polske specialiteter, sikre hit som thailandske og vietnamesiske retter bliver pludselig blandet med ønske om at udforske det nordafrikanske køkken. ;)

Kan jeg godt forstå :) Jeg bliver helt sulten:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århusman skrev, den 25.1.2020 at 22:51:

Lidt svært uden telefonnummer. Som først kommer i slutningen af måneden. 

Billedet bruges også af en 32 årig asiat med profil på denne side. 

Nu er der telefon nr. på så nu er der muligt at få kontakt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...