Hop til indhold

Recommended Posts

Den korte version: En ligegyldig oplevelse, kommer ikke igen.

Den længere version: Thaimutter tager imod og viser ind i et fint lokale. En nydelig pige kommer ind, det er ikke Yaya. Hun giver en middelmådig massage, hun er påklædt og vil ikke berøres. Så går hun ud og lidt efter kommer Yaya, hun tager tøjet af og vi har sex. Ingen indlevelse. Ud efter en times tid. Jeg finder et andet sted næste gang jeg har lyst til thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, den 25.1.2020 at 21:02:

kommer Yaya

er det hende på billederne, der skal forestille at være ung og koreansk? Eller er det mutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billedet ligner hun 35 år +/- men det er da også ungt i forhold til 50 ;-)

Havde nok foretrukket at "unge koreanske" betød mulighed for at møde koreanere på 18-25 år.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, den 25/1/2020 at 21:02:

Den korte version: En ligegyldig oplevelse, kommer ikke igen.

Den længere version: Thaimutter tager imod og viser ind i et fint lokale. En nydelig pige kommer ind, det er ikke Yaya. Hun giver en middelmådig massage, hun er påklædt og vil ikke berøres. Så går hun ud og lidt efter kommer Yaya, hun tager tøjet af og vi har sex. Ingen indlevelse. Ud efter en times tid. Jeg finder et andet sted næste gang jeg har lyst til thai.

Okay, så du var i princippet igennem tre personer. , og så ligegyldigt oplevelse. ...  tror bare jeg finder et andet sted. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...