Hop til indhold
Thatguy21

Rebecca from Italy, in Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245322
 

Hej alle,

jeg tog en for holdet og besøgte Rebecca i nat.

Hun er bestemt IKKE pigen man ser i annoncen, medmindre billederne enten er meget photoshoppet eller oldgamle.

derudover gik hun meget op i tiden, så hvis man som mig har lyst til at prøve forskellige stillinger inden for basis tiden (20 min), så er det ikke pigen jeg ville foreslå.

Ha’ en god dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmeldte hende for en uge siden. Jeg var hendes allerførste kunde. 

Mht. billeder, som alle er af hende selv: 

For det første: Jeg skrev, at hendes gamle billeder var ca. 3 år gamle, og photoshopped. Og jeg forklarede hvorfor jeg vidste det, ud fra min snak med hende omkring hendes tatoveringer.

For det andet: Jeg skrev i min tråd at de nye billeder (billederne nr. 7, 8 og 10) er både ikke-photoshoppede, samt de er helt nye, præcist en uge gamle og taget i selve lejligheden.
Det var faktisk nogle hun lagde på i løbet af hendes første dag på stedet, hvilket jeg også skrev, og hvorfor jeg ved det. 

Jeg synes vi skal være fair, og iøvrigt påskønne at pigerne poster helt nye billeder, hvad Rebeca så klart gjorde. 

Her er link til alle billederne:

Mht. din oplevelse af hendes service: Jeg kan ikke indsige noget imod din oplevelse, og da jeg aldrig besøger piger med 20-minutters aftaler selv, ved jeg ikke hvad man generelt kunne forvente. 

Mht. min oplevelse: Jeg skrev ikke noget direkte negativt, og mht stillinger osv. oplevede jeg ingen begrænsninger. Men det burde heller ikke være svært at se i min anmeldelse, at den ikke ligefrem er overstrømmende med positive beskrivelser af selve akten !!

Overskriften på min anmeldelse var temmelige klar: "Aalborg: New New ❤Rebeca from Italy,1st time in Denmark - og stedet".
Så det havde ikke taget dig mange sekunder at finde den, hvis du havde søgt. 

 

Redigeret af autobahn
link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thatguy21 skrev, den 25.1.2020 at 03:41:

https://annoncelight.dk/showad/245322
 

Hej alle,

jeg tog en for holdet og besøgte Rebecca i nat.

Hun er bestemt IKKE pigen man ser i annoncen, medmindre billederne enten er meget photoshoppet eller oldgamle.

derudover gik hun meget op i tiden, så hvis man som mig har lyst til at prøve forskellige stillinger inden for basis tiden (20 min), så er det ikke pigen jeg ville foreslå.

Ha’ en god dag!

Må tilstå, at jeg er fuldstændig enig med dig.  

Jeg har selv besøgt hende og synes heller ikke billeder og virkelighed hænger sammen. I hvert fald, så blev jeg mødt af en temmelig hmm kraftig pige som på ingen måder er den samme som på billederne ( medmindre hun da ha spist hende der er på billederne eller har været virkelig hardcore med photoshop) 

Jeg gennemført besøget, men tog ikke så lang tid som jeg havde tænkt mig. Hun er såmænd sød nok at snakke med, men sex med hende var sgu ikke noget at skrive hjem om. 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...