Hop til indhold

Recommended Posts

Har i formiddags været på besøg hos Sofia. 
 

https://annoncelight.dk/showad/196146

Havde aftalt én time inklusiv anal til 2200kr. Dejligt diskret sted ude på landet. Stedet er efter min mening koldt og beskidt. I værelset hvor det hele skulle foregå, hang der guirlander af spindelvæv ned fra loftet. Der var ligeledes et stort bur med en fugl og et akvarie, hvor man lige kunne ane et par fisk bag de algebegroede ruder. Vi fik afregnet og lagde os nøgne på sengen. snakkede lidt om hvad jeg ønskede og gik så ellers igang. Et par tante kys, efterfulgt af et middelmådigt blow uden kondom, hvor hun med hånden fik mig til at komme. Herefter kneb det gevaldigt med at få rejsning igen, men hun suttede den langt om længe klar. Det var noget akavet noget og det blev sku aldrig helt godt. Jeg tog hende forsigtigt analt hvilket var ret frækt, men det var igen et handjob der fik mig til at komme. Derefter i tøjet og hjem igen. 

Jeg mødte op nybadet og nybarberet, hvilket jeg også forventede at hun var. Der var hår under armene, i røven og en let dunst af sved! Det havde jeg ikke regnet med. Ellers en sød lille pige med nogle dejligt faste små bryster og en god røv. Synes hun virkede uengageret og lettere nervøs. Hendes er alder er nok nærmere 30+ og ikke 24.
 

Generelt en skuffelse :(  men det har muligvis også været gensidigt :)
 


 

 

Redigeret af DanceMonkey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort tak herfra - Super, lige hvad stedet her skal bruges til. Hun har været på min liste meget længe, kun omstændigheder har gjort, at jeg endnu ikke har været der. 
Tak der sparede du mig lige for en dum skuffelse og en stor omvej, den dag jeg bare ikke ville vente længere. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg holder mig derfra.
Hår under armene og i rumpen er ikke lige noget jeg tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg holder mig derfra.
Hår under armene og i rumpen er ikke lige noget jeg tænder på.

Ja, ja. Hver sin smag ... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Sofia skrev, den 27.1.2020 at 09:59:

er da ked af du har haft så dårlig en oplevelse af mig og af stedet, men kan da trøste mig med at der er andre der er glade for og komme ved mig :-)

Hej Sofia,

jeg har prøvet nogle gange over sms at få en aftale i hus, men du svare aldrig retur ? Skal man ringe dig op hvergang for at få en aftale oder wie ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Sofia skrev, den 3.2.2020 at 09:18:

du prøver bare og skrive igen :-)

Kære Sofia

kunne du ikke tage et par nye billeder så man ved hvad man kan forvente hos dig? Dem du har nu er vel ved at være nogle år gamle? Vil vildt gerne mødes med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...