jan j 203 Skrevet 24. Januar, 2020 hej er der nogle der kender en slavetøs med store patter man kan leje på sjælland mvh jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2020 Prøv at oprette din forespørgsel under efterlysninger (Sjælland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 24. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Prøv at oprette din forespørgsel under efterlysninger (Sjælland) ved ikke lige hvordan man gør men tak for rådet knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2020 jan j skrev, for 1 minut siden: ved ikke lige hvordan man gør men tak for rådet knus jan Jeg har bedt om din tråd bliver flyttet - håber der dukker en god slavetøs op til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 24. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Jeg har bedt om din tråd bliver flyttet - håber der dukker en god slavetøs op til dig tak ellers må jeg komme til jylland iløbet af sommeren og nyde dig knus jan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2020 jan j skrev, for 4 minutter siden: tak ellers må jeg komme til jylland iløbet af sommeren og nyde dig knus jan Du skal være meget velkommen - men vil ikke betegne mig selv som slave... men en tøs ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 24. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Du skal være meget velkommen - men vil ikke betegne mig selv som slave... men en tøs ja ja og store patter har du så en time med kys kæl og masser af sjov vil ikke være af vejen knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 58 minutter siden: Du skal være meget velkommen - men vil ikke betegne mig selv som slave... men en tøs ja @AlfaN - vil du ikke være så venlig at forklare mig hvad der er så sjovt ved ovenstående Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 26 minutter siden: @AlfaN - vil du ikke være så venlig at forklare mig hvad der er så sjovt ved ovenstående Det var blot din kommentar om at du kun var tøs og ikke slavetøs. Skriver du til alle der reagerer på noget du skriver, som du ik forstår? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg