Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg været ved hende tre gange og ja det kan godt betragtes som kedeligt, men hvis man bare lader være med at få tempoet op. Så er det noget af det bedste edging jeg har prøvet. 
har personligt haft en session hvor jeg blev holdt på grænsen er 40 min. Men jeg er lidt uvis om damen egentligt selv var klar over det. Da hun blev meget overrasket over trykket da kanonen gik af. 
og dem der har været der må i det mindste give mig ret i, at det sæt forlygter er de ypperste LED lygter der findes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Har været hos Linda flere gange ,og har været der igen idag ,kedeligt hmm sommetider ,men det er jo som man også selv evt.er.

Idag smilende glad ja sku med det hele 

Ang tiden synes ikke hun kigger meget på tiden ikke jeg har oplevet .

Idag en rigtig go kærste oplevelse med det hele i lidt over en time .både med bad før og efter sammen med hende.;-)

Kan pt kun sige godt om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror også det har noget med kemi og gøre

Jeg syntes hun er vanvittig kedelig. 

Men elsker også at komme ved Ten og Lisa i Vejle og Gib i Århus.   Der er der sgu gang i den og prisen er den samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...