Hop til indhold
Jfj

Lanna Mariagervej Randers

Recommended Posts

Er dette sted totalt dødt for anmeldelser ?

har lige selv været der og fået top massage med tilbud om håndtrold.

hende jeg var ved tror jeg ikke kan lokkes til fuld pakke men dejlig massage så kommer igen.

nogen som ved hos hvem det er muligt med fp på dette sted?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om der er fuldpakke som standard ved jeg ikke. Jeg oplevede det en gang for 8 år siden. Det var der jeg senest besøgte stedet. En dejlig og servicemindet pige. Vi havde super kemi og jeg fik min happy end mødom taget af hende. Jeg startede som kunde bag forhænget og fik spørgsmålet om “ han “ også skulle have massage.  Nå ja hvorfor ikke. En gang skulle jo være den første.  Jeg fik betjening af den samme hver gang jeg var der og hver gang betalte jeg prisen uden at spørge om andet. 
men dag tager hun mig med ind i lokalet med dør. Alt forløber som det plejer. Indtil hun siger “ I’m horny “. Nå for Søren. Den havde jeg ikke prøvet før kun HJ. Nå men op på briksen med hende og nå ja så fik jeg pludselig fuld pakke. Efterfølgende sagde hun just for you. Jeg fik hendes rigtige navn og tlf nummer. Vi kunne godt lide hinanden. Uden at gå i yderligere detaljer kan jeg skrive under på, at det betaler sig at behandle pigerne pænt og betale hvad det koster.  Det kan også senere have en positiv effekt på prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...