Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Skal vi have en "Synes godt om" knap?

Skal vi have en "Synes godt om" knap?  

123 medlemmer har stemt

  1. 1. Skal vi have en "Synes godt om" knap?

    • Ja
      68
    • Nej
      56


Recommended Posts

Gæst

I skal nok ikke gå ud fra, at der er nogen der ikke TØR at debattere herinde ;)

men når vi debatmæssig lander nede på et niveau.....

Dette udmærkede site bør ingenlunde begive sig så meget som en millimeter i retning af dumhedens og overfladighedens alter, Fjolsbog

så er der sgu nok mange der står af ;) ............... (gør jeg selv af og til)

Altså i bund og grund er det oftest småting vi debatterer herinde. Så hvis man lander for meget i fjols, idiot, nar eller andre måder at hakke på hinanden på..... ja så gider man ikke :) De fleste ting, er jo ikke noget, der har indvirkning på vores dagligdag, så spiller inden rolle (pånær for pigerne herinde)

Der er det jo så bare lidt ærgerlig, at disse kommentarer, kommer til at bestemme udslaget ud tråden :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Så måske er der rigtig meget om det Liderligfyr skrev:

Mvh

smo

SMO og LF, jeg skal love for at I sætter et flot niveau for debatkulturen. De som er uenige med Jer, eller nogle af dem, er sure gamle mænd med gangstativer.

Tegnsproget kom fra den amerikanske underklasse, thups up, High Five, osv osv. Har vi ikke et verbalt sprog, kan vi ikke klare os i en diskussion, så bruger vi de forskellige tegnsprogsfagter. Nu skal vi efter nogle mening have anonyme "synes godt om" tilkendegivelser.

Jeg er uenig, det er andre også, og nej, jeg føler mig ikke truffet i den forstand, folk kan opfatte mig som sur, op til de som gør, men gangstativ, nu må I altså styre Jeres eventuelle branderter eller frustrationer over at det ikke er alle som tænker som jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Jeg er uenig, det er andre også, og nej, jeg føler mig ikke truffet i den forstand, folk kan opfatte mig som sur, op til de som gør, men gangstativ, nu må I altså styre Jeres eventuelle branderter
Her på Plejehjemmet har vi også diskuteret alle de Knapsedimser og Knapsedutter. Vi er enige om, at der i Hverdagen er for mange af dem – med undtagelse af Natsygeplejerskens.

Stumpen er inde på noget rigtigt. I vore Dage er Aldersrenten så pænt tilpas, at vi, når Forstanderinden er på Aftenkursus i "nyere oldgræske Strikkemetoder", kan finde Kijafaen frem fra Lageret bag Den store danske Encyclopædi i Bogreolen. Al Surhed, Gammelgnavpotteri – ja, selv Nid og Nag – forsvinder for en Stund.

Og undertiden får vi lidt svært ved netop at styre Branderten. Ved en sådan Lejlighed skvattede Olsen nemlig i sit Gangstativ og fik i Faldet trykket på sin Tilkaldealarm.

Ohh, hvilken Opstandelse. Alt var afsløret. Nu førte strenge Miner Kijafaen ind bag Forstanderindens dør. Suk.

Næ, vi har her på St. Kødlyst i vor Ulykke fået nok af "Knapper" og stemmer nej. Men Olsen fik da en ny Rullestol ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja stump læs hele sætningen jeg skriver ;) husk lige smileyerne!!!!! hvis man sådan for alvor hakker på nogen, så bruger man vist ikke dem :) ...... ved godt, jeg har skrevet det over 2 afsnit, mennnnn

og læs også, at det er en respons på noget andet.... nemlig onslow, unødvendige meget negative tone om facebook og dermed også dens brugere......

du burde da af alle, have forståelse for, det er irriterende når folk begynder at gå efter manden. I stedet for at argumentere for sine holdninger.... Du har jo selv i flere tråde taget nogle emner op du har på hjertet, argumenteret for dem, og derefter blevet haglet ned, uden folk gider tage alverden stilling til dine argumenter, links eller andet som du har brugt ;)

fair nok at være uenig, men argumenter herfor....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tja stump læs hele sætningen jeg skriver ;) husk lige smileyerne!!!!! hvis man sådan for alvor hakker på nogen, så bruger man vist ikke dem :) ...... ved godt, jeg har skrevet det over 2 afsnit, mennnnn

og læs også, at det er en respons på noget andet.... nemlig onslow, unødvendige meget negative tone om facebook og dermed også dens brugere......

du burde da af alle, have forståelse for, det er irriterende når folk begynder at gå efter manden. I stedet for at argumentere for sine holdninger.... Du har jo selv i flere tråde taget nogle emner op du har på hjertet, argumenteret for dem, og derefter blevet haglet ned, uden folk gider tage alverden stilling til dine argumenter, links eller andet som du har brugt ;)

fair nok at være uenig, men argumenter herfor....

OK LF. Godt ord igen. Og ja, jeg lagde ikke mærke til de skide Smileys. Er der osse for mange af dem. Og du omtaler gamle sure mænd i flertal.

Og ja, jeg kender alt til det med at gå efter manden. Og det er mildest talt irriterende. Jeg lagde ikke mærke til det indlæg, eller husker ikke det indlæg, som fik dig "op af stolen".

Måske har du lagt mærke til, at jeg ikke rigtigt går ind i det diskussioner mere, hvor pigernes rygklapperbande anstiger med deres "kne jerk reaktioner".

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Måske har du lagt mærke til, at jeg ikke rigtigt går ind i det diskussioner mere, hvor pigernes rygklapperbande anstiger med deres "kne jerk reaktioner"
Pyha, så er jeg ganske rolig. Jeg gik ellers og troede, at du var blevet helt fornuftig her på det sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige for dig Stump

onslow skriver

No way!

Dette udmærkede site bør ingenlunde begive sig så meget som en millimeter i retning af dumhedens og overfladighedens alter, Fjolsbog.

Hvis nogen har noget på hjerte, så kan de fandeme skrive det!

liderligfyr skriver

Men nu er eroguide et sted, hvor man skal kritisere andres holdninger, såsom nedladende ord som fjolsbog m.m. så må jo hellere indfinde mig i flokken og også gøre det ;)

"synes godt om" knappen er nok alt for moderne for gamle sure mænd på eroguide med deres gangsstativer ;)

som du kan se, er det en provokation over onslows indlæg.... og der er sat smileyer ind :)

stump skriver

Måske har du lagt mærke til, at jeg ikke rigtigt går ind i det diskussioner mere, hvor pigernes rygklapperbande anstiger med deres "kne jerk reaktioner".

Et direkte adspurgt spørgsmål til dig Stump

Hvis der nu havde være 10,20 eller 50 "thumps up" til dine tråde, ville du så have haft lyst til at fortsætte???? tænker på, du stod jo lidt alene og blev haglet ned..... så lidt opbakning havde vel været rart

I tilfælde af du svarer ja, så giver thumps up mere aktivitet herinde! Du havde nogle MEGET lange og spændende tråde, upåagtet om man var enig eller uenig...... der var 4-6 stykker, der var uenige med dig, og de blev ved med at sende bredsider...... men det er jo ikke mange ud af euroguides 2000 medlemmer. Specielt i nogle af Thai trådene, tror jeg du ville have fået mange thumps up

At du mister lysten, er jo logisk nok.... hvem gider det? ved der er andre der har det som dig! og se dem der bliver sablet ned ved 1. anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et direkte adspurgt spørgsmål til dig Stump

Hvis der nu havde være 10,20 eller 50 "thumps up" til dine tråde, ville du så have haft lyst til at fortsætte???? tænker på, du stod jo lidt alene og blev haglet ned..... så lidt opbakning havde vel været rart

I tilfælde af du svarer ja, så giver thumps up mere aktivitet herinde! Du havde nogle MEGET lange og spændende tråde, upåagtet om man var enig eller uenig...... der var 4-6 stykker, der var uenige med dig, og de blev ved med at sende bredsider...... men det er jo ikke mange ud af euroguides 2000 medlemmer. Specielt i nogle af Thai trådene, tror jeg du ville have fået mange thumps up

Jeg vil da sige netop i de situationer hvor der der bliver fremsat "uhyre påstande" er det vigtigt at

komme med noget agumentation, eller modagumentation/dokumentation for at skyde påstanden ned,

eller berigtige den.

Husk at mange flere end de er medlemmer her, læser med for at søge information, og

hvad hjælper en tumps up/ned her, noget bliver jo ikke mere korrekt med en masse "synes godt om" ;)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke uenig med dig organdonor!!! thumps up gør ikke noget mere sandt... og ja det skrevne sprog er bedst!!

Men fact er, der var kun få, der valgte i det skrevne sprog, at støtte op om det.... Se denne tråd, pt er der 100, der har givet deres mening til kende, fordi det kun er en nem trykknap.... og alligevel bliver der skrevet meget :)

Men spørgsmålet var nu til Stump ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

og alligevel bliver der skrevet meget

Det er jo fordi det er en afstemning man nu kan påvirke med det skrevne ord.

Dit forslag havde jo stået i 3 uger uden reaktion.

Men spørgsmålet var nu til Stump

Har du hørt om PM :D

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha, så er jeg ganske rolig. Jeg gik ellers og troede, at du var blevet helt fornuftig her på det sidste.

SYNES GODT OM :D

Mvh 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egentlig lidt ligeglad med, om der kommer sådan et "synes godt om"-system eller ej i lighed med det, der findes på facebook - hvis man ikke bryder sig om det, kan man jo bare lade være med at kigge på det eller tage notits af det.

Men jeg kan ikke helt forstå, hvorfor alternativet skulle være de alenlange citater. :(

I stedet for menigsforstyrrende og ikke-læseværdigt at citere et helt indlæg, kunne man jo bare f. eks. skrive "jeg er enig med eroguide-medlem N. N. længere oppe ad strengen" eller hvis det er lige efter det citerede indlæg - hvilket det ofte er! - skrive "enig" eller lignende.

Eller man kunne vælge det indlæg, man vil støtte, og nøjes med at citere et centralt sted i indlægget i stedet for hele indlægget.

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næsten enig Spider.

Man kan nøjes med at citere en del af det indlæg man kommentere. Det er blot så nemt at trykke på "svar med citat"

En ide kunne være at alle indlæg fik et fortløbende nummer, og så referede man til det når man svarer. Altså man trykker på "Svar med henvisning til løbenummer" og så er det op til læseren at scrolle op og læse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme jeg ikke har læst hele tråden så måske nogen har skrevet det allerede, men jeg ser det som en fordel at man ved et klik kan tilkendegive at man mener præcis det samme som en debatør.

Det er nemt for den der klikker og nemt for dem der læser tråden bagefter, da det er lettere at overskue end hvis der er som indlæg 14 står jeg er enig i det som står i indlæg 2! Så kan man så bladre tilbage og læse igen.

Eller man kan bruge citat svar og så bliver der bare mere man skal scrolle ned igennem.

Er man ikke fan af sådan en knap kan man bare lade være med at bruge den, kan ikke se at det kan genere nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag tycker inte att vi skall ha en sådan knapp. Varför skall Eroguide ta efter allt som finns på Venuslogen?

Jag anser att man skall skriva det man skriver för att man anser att man har något säga, fråga om eller berätta för de andra på forumet, inte för att "samla poäng". Har läsarna något att tillägga - för eller emot, är det väl bara att skriva det, eller ??

För mig som reser 750 km enkel resa för mina Gudindebesök är den enda riktigt stora nyttan med Eroguide eller Venuslogen möjligheten att byta information om Gudinder eller kliniker med de andra på forumet. Vilka är ett besök (och mina pengar) värda, och vilka är det inte? Var finns min Yndlingsgudinde just nu?

Om forumen blir en eller flera diskussions-klubbar för inbördes beundran, via "Synes Godt Om-knap" eller annat, vilket dessvärre är en klar tendens på Venuslogen just nu, mister de mycket av sin mening för mig.

mvh Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Varför skall Eroguide ta efter allt som finns på Venuslogen?
Just præcis :!:

VL er ikke noget positivt at efterligne. Sitet ligger efter min fornemmelse i intern ballade og har en fraværende ledelse. Jeg ville dog ønske, at det overlevede, for ellers siver alle med deres nedarvede unoder efterhånden over på EG.

Et forhold, som flere herinde allerede har været inde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afstemningen er nu slut, af 55% af brugerne synes det var en god idé med en "Synes godt om" knap. Derfor vil jeg få en sådan implanteret snarest muligt.

Hej admin

Hvordan går det med syntes godt om knappen :?:

Mvh 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej tak til en synes om knap.

Fantastisk som alle går i retning af "se mig, se mig - vil du ikke nok li' mig".

Og hvad er målet så med en "synes om"? At få folk til at synes om?

Det er jo det egentlige mål - at få flest mulige personer til at synes om hvad man skriver.

HVIS man endelig skal have en angivelse af, hvad folk synes om ens indlæg - så skal der vel være en reel modvægt - så en også "dont like". De kan jo ikke stå alene.

men: nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forholder det sig jo sådan, at der blev sat en demokratisk afstemning i værk, der, i mine øjne, desværre viste et flertal for denne knap. At Admin har valgt, at få knappen fremstillet i Tasmanien, hvor der pt. er problemer med strøm og anden fremkommelighed, vil jeg gerne bakke op om :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sag er afgjort, så derfor synes jeg, at man skal undlade at tage denne streng op igen. Den burde låses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forholder det sig jo sådan, at der blev sat en demokratisk afstemning i værk, der, i mine øjne, desværre viste et flertal for denne knap. At Admin har valgt, at få knappen fremstillet i Tasmanien, hvor der pt. er problemer med strøm og anden fremkommelighed, vil jeg gerne bakke op om :lol:

:lol::lol::lol:

Så sku der både være en "Synes godt om" og en "Synes ikke godt om" knap.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sag er afgjort, så derfor synes jeg, at man skal undlade at tage denne streng op igen. Den burde låses.

Jeg må sige at med en stemmeprocent på under 0.5% hvor der er 8 stemmers forskel på for og imod må siges at tælle som en nej stemme som i et hvert andet demokrati når stemmeprocenten ikke er høj nok.

Stemmeprocenten må vel også sige noget om den generelle tilslutning til dette forslag. Den er ikke og har ikke været særlig stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde da også helst set et nej.

Men skal vi følge din tankegang med stemmeprocenten, skulle dette samt andre kriterier vel have været annonceret, da afstemningen blev udskrevet?

Med formentlig langt over 1000 passive brugere kunne et af kriterierne f. eks have været, at man skulle have skrevet indlæg herinde for at kunne deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...