Hop til indhold
Mythos

Queen of pleasure

Recommended Posts

Så blev man lige kørt rundt i manegen af La Queen.    https://annoncelight.dk/showad/269591 . .  Ren nydelse i form af tease/denial.  "Jeg vil gerne prøve noget lidt andet" var jeg kommet til at sige over telefonen... Jeg  kører ind på gårdspladsen og ser ikke andet lys end en masse stearinlys i  vinduerne. "Hyggeligt" tænkte jeg og så frem til at Hun ville åbne døren. Jeg bankede som altid på øg da hun åbnede døren stod hun i et lækkert rødt latex outfit med matchende stiletter.  Ja Tak! "Du tager lige det her på" sagde hun straks, og gav mig et blondeblindfold. Jeg tog det på og fik besked om at smide tøjet med det samme.  Ikke noget med at snakke om løst og fast inden vi gik i gang, nej det var ind i legen med det samme. Ganske som jeg havde håbet på.  Før jeg vidste af det havde hun sæt et halsbånd på mig og trak mig ind til hendes store bord. Hun tog fat om min pik og masserede den let, inden jeg skulle sætte mig på knæ. Hun gik frem imod mit ansigt så jeg nu støttede med mine hænder for ikke at vælte bagover. Hendes fugtigt fisse var nu direkte ud for min mund. "Gør dit arbejde" ! Jeg slikkede det bedste jeg har lært og kunne på hendes safter fornemme at det faldt i god jord. Blev trukket tilbage og indover bordet. Så blev jeg indviet i nydelsen af velplacerede slag med en god olieret pisk. Ikke for hårdt eller blødt,  men lige sådan at jeg kunne nyde det. Jeg blev vendt rundt så jeg nu lagde på ryggen. Hun stillede sig op på bordet,  stadig i sine stiletter og begyndte at sætte små mærker med hælespidserne på brystkassen og tæt ved min pik, som efterhånden var pirret op til arbejdsdygtig tilstand. Hun sætte sig på mig så Hun lige akkurat havde glansen under hendes nærmest dryppende fisse. "Er du klar" spurgte hun. Jeg nåede ikke at svare før hun begyndte at ride mig dybere og dybere for hver bevægelse. Hun blev ved i et vildt ridt, og skreg sin orgasme ud mens hun strammede til om min pik. Jeg var tæt på selv at komme,  men hun havde andre planer. Hun vender sig om og sætter sig på mig ansigt. Nu skal hun gøres ren, og det gør jeg med glæde, især da jeg ser hende læne sig ned for at give det bedste BJ jeg i lang tid har fået! Jeg kommer i munden på hende og for første gang råber jeg højlydt min orgasme ud i rummet. Jeg bliver lidt flov over at være så højlydt og begynder at undskylde, da hun pludselig vender sig om og spytter min sæd ud på min brystkasse. "Her i huset larmer vi alt det vi vil. Især ved en god orgasme" tilføjer hun. 

Nu er det tid til en kort pause og en god snak inden runde 2.

Små 2 timer senere siger jeg farvel og på gensyn.

Jeg skylder i denne forbindelse at sige tak til tumben som ikke mødte op, men endda heller ikke engang meldte afbud. Jeg fik mulighed for at komme tidlige end først aftalt, og det gav bare ekstra tid til at nyde denne skønhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

kan se at 2 af billederne i hendes annonce er for små det er en ommer synes det er synd

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Mythos skrev, for 10 timer siden:

Så blev man lige kørt rundt i manegen af La Queen.    https://annoncelight.dk/showad/269591 . .  Ren nydelse i form af tease/denial.  "Jeg vil gerne prøve noget lidt andet" var jeg kommet til at sige over telefonen... Jeg  kører ind på gårdspladsen og ser ikke andet lys end en masse stearinlys i  vinduerne. "Hyggeligt" tænkte jeg og så frem til at Hun ville åbne døren. Jeg bankede som altid på øg da hun åbnede døren stod hun i et lækkert rødt latex outfit med matchende stiletter.  Ja Tak! "Du tager lige det her på" sagde hun straks, og gav mig et blondeblindfold. Jeg tog det på og fik besked om at smide tøjet med det samme.  Ikke noget med at snakke om løst og fast inden vi gik i gang, nej det var ind i legen med det samme. Ganske som jeg havde håbet på.  Før jeg vidste af det havde hun sæt et halsbånd på mig og trak mig ind til hendes store bord. Hun tog fat om min pik og masserede den let, inden jeg skulle sætte mig på knæ. Hun gik frem imod mit ansigt så jeg nu støttede med mine hænder for ikke at vælte bagover. Hendes fugtigt fisse var nu direkte ud for min mund. "Gør dit arbejde" ! Jeg slikkede det bedste jeg har lært og kunne på hendes safter fornemme at det faldt i god jord. Blev trukket tilbage og indover bordet. Så blev jeg indviet i nydelsen af velplacerede slag med en god olieret pisk. Ikke for hårdt eller blødt,  men lige sådan at jeg kunne nyde det. Jeg blev vendt rundt så jeg nu lagde på ryggen. Hun stillede sig op på bordet,  stadig i sine stiletter og begyndte at sætte små mærker med hælespidserne på brystkassen og tæt ved min pik, som efterhånden var pirret op til arbejdsdygtig tilstand. Hun sætte sig på mig så Hun lige akkurat havde glansen under hendes nærmest dryppende fisse. "Er du klar" spurgte hun. Jeg nåede ikke at svare før hun begyndte at ride mig dybere og dybere for hver bevægelse. Hun blev ved i et vildt ridt, og skreg sin orgasme ud mens hun strammede til om min pik. Jeg var tæt på selv at komme,  men hun havde andre planer. Hun vender sig om og sætter sig på mig ansigt. Nu skal hun gøres ren, og det gør jeg med glæde, især da jeg ser hende læne sig ned for at give det bedste BJ jeg i lang tid har fået! Jeg kommer i munden på hende og for første gang råber jeg højlydt min orgasme ud i rummet. Jeg bliver lidt flov over at være så højlydt og begynder at undskylde, da hun pludselig vender sig om og spytter min sæd ud på min brystkasse. "Her i huset larmer vi alt det vi vil. Især ved en god orgasme" tilføjer hun. 

Nu er det tid til en kort pause og en god snak inden runde 2.

Små 2 timer senere siger jeg farvel og på gensyn.

Jeg skylder i denne forbindelse at sige tak til tumben som ikke mødte op, men endda heller ikke engang meldte afbud. Jeg fik mulighed for at komme tidlige end først aftalt, og det gav bare ekstra tid til at nyde denne skønhed. 

Kan du beskrive det latex outfit ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

Kan du beskrive det latex outfit ;-)

 

Det er et lækkert rødt sæt med en top som fremhæver alt det vigtigste og en G-streng med messing ring, som holder den sammen. 

Redigeret af Le Queen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen
BlackMagic2020 skrev, for 58 minutter siden:

Kan du beskrive det latex outfit ;-)

 

Jeg så dit spørgsmål så jeg håber det er okay jeg kommenterede din request.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Le Queen skrev, for 26 minutter siden:

Det er et lækkert rødt sæt med en top som fremhæver alt det vigtigste og en G-streng med messing ring, som holder den sammen. 

Okay ville da gerne se et billede af det sæt men send mig en besked herinde med billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen
BlackMagic2020 skrev, for 17 minutter siden:

Okay ville da gerne se et billede af det sæt men send mig en besked herinde med billede

Det ligger som et af de ekstra billeder på min profil!-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Queen skrev, for 3 minutter siden:

Det ligger som et af de ekstra billeder på min profil!-)

ja det er smukke billeder du har fået taget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen
Le Queen skrev, for 17 minutter siden:

Det ligger som et af de ekstra billeder på min profil!-)

Jeg har også andre sæt i LaTeX. Eksempelvis et korset med strømpeholdere og matchende selvsiddende strømper som sættes fast i strømpeholderne.

Det har jeg dog ikke et billede af. Sorry..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun anbefale at besøge denne skønhed og se hendes "udstyr" i virkeligheden. Det giver bedre mening end at se sig blind på nogle billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
madame-anni skrev, for 1 time siden:

Puha lyder godt nok ulækkert. Spytter sperm ud over min brystkasse efter blowjob. God fornøjelse siger en seriøs og pæn renlig og seriøs Domina......

Jeg ved ikke helt om du skriver ovenstående med ironi eller om det er din helt personlige mening. Fra min side skal jeg da gerne sige at det gav mig et ekstra kick at Hun gjorde det, og helt i tråd med de ønsker jeg havde ytret ønske om over telefonen. Så ingen beklagelse herfra, tværtimod! Hvad angår renlighed, så kender jeg ikke andre piger der er Så opmærksomme på at bruge parfumefri vådservietter og håndsprit. 

Jeg var i weekenden til et eksklusivt gangbang/ bukake arrangement i New York,  hvor vi som afslutning kom ud over pigerne. Synes du også det er ulækkert når det går den anden vej? Jeg hørte ihvertfald ingen beklagelser fra pigerne, men de tog derimod villigt imod.

Vi har sikkert alle vores helt specielle fantasier og lyster. Hvis vi så er så heldige at finde en, som vil hjælpe med at få fantasier til at ske, er det vel egentlig ikke så galt endda..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 24.1.2020 at 09:15:

Kan du beskrive det latex outfit ;-)

 

mange tak for din beskrivelse af en lækker domina oplevelse WAu lige som det skal være har ikke set hendes anonnce 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mythos skrev, den 5.2.2020 at 19:27:

 

Jeg var i weekenden til et eksklusivt gangbang/ bukake arrangement i New York,  hvor vi som afslutning kom ud over pigerne. Synes du også det er ulækkert når det går den anden vej? Jeg hørte ihvertfald ingen beklagelser fra pigerne, men de tog derimod villigt imod.

 

Jeg bliver meget nysgerrig.
Kan du ikke fortælle meget mere om hvordan et eksklusivt bukkake-arrangement i New York foregår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
madame-anni skrev, den 5.2.2020 at 17:45:

Puha lyder godt nok ulækkert. Spytter sperm ud over min brystkasse efter blowjob. God fornøjelse siger en seriøs og pæn renlig og seriøs Domina......

Diskussionen om gummi eller ej ved oral til manden er vist en af de mest vedholdende og gentagende her på sitet. Den eneste konsensus der rigtigt kommer ud af det er vel at vi alle har forskellige lyster og grænser, og ikke har samme syn på den risiko vi løber.

Jeg er for eksempel helt syg med at slikke en pige, smage hendes safter og mærke hende med tungen. Er hun i stand til at sprøjte er jeg helt syg med at sluge. Jeg vil aldrig kunne se ideen med en slikkelap eller andet der hindrer mig i at smage hende.

Skulle en pige tage min pik i munden, synes jeg det skal være op til hendes lyst og vurdering af risiko om hun vil have et kondom på mig eller hun vil smage min pik, og det der beskrives her med spermen der spyttes ud på ham vil jeg godt kunne opfatte som både frækt og dominerende. En del af et større mindfuck.

Min egen grænse går nok ved samleje og analsex, der synes jeg der altid skal gummi på, og opfordrer da også andre til det samme. Men jeg vil aldrig kalde nogen for ulækre eller usæriøse hvis de har andre lyster og grænser end mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 52 minutter siden:

Diskussionen om gummi eller ej ved oral til manden er vist en af de mest vedholdende og gentagende her på sitet. Den eneste konsensus der rigtigt kommer ud af det er vel at vi alle har forskellige lyster og grænser, og ikke har samme syn på den risiko vi løber.

Gaaab. Du har helt ret. Diskussionen blusser op gang på gang, og alligevel rykker den ikke en tøddel ved noget, for folk gør på dette punkt alligevel kun, hvad de selv vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
madame-anni skrev, den 5/2/2020 at 17:45:

Puha lyder godt nok ulækkert. Spytter sperm ud over min brystkasse efter blowjob. God fornøjelse siger en seriøs og pæn renlig og seriøs Domina......

Puha  denne  kommentar  lyder  godt  nok  meget  dømmende, kan  umuligt  være  særlig seriøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 7 timer siden:

Jeg bliver meget nysgerrig.
Kan du ikke fortælle meget mere om hvordan et eksklusivt bukkake-arrangement i New York foregår?

Som udgangspunkt mødes vi af værtinden i et stort palæ. Vi kommer 8 mænd fra 8 forskellige lande, plus 1 kvinde fra Australien, som kom som værtindens partner. Der er mulighed for at netværke forretningsmæssigt en lille times tid under en gourmet anretning med tilhørende god vin,  hvorefter vi bliver mødt af de specielt udvalgte piger. 10 styks... Alle udvalgt ud fra de forventninger vi et år forinden har anmodet om. Der er ikke tale om uvidende nikkedukker, men om piger som kan flere sprog og kan samtale med os på højt forretnings niveau. At de er klassiske skønheder a La Naomi Chambell Heidi Klum og Helena Christensen gør bestemt ikke oplevelsen ringere.

Selve akten siger nærmest sig selv... Usandsynlig god sex og godt selskab. 

Forløbet spænder over 4 timer og man får i den grad en oplevelse af at være part i noget helt specielt. 

En dyr aften, men grundet det foretningsmæssige hold en ganske givende aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mythos skrev, den 21.2.2020 at 19:44:

At de er klassiske skønheder a La Naomi Chambell Heidi Klum og Helena Christensen gør bestemt ikke oplevelsen ringere.

Arhhh, alligevel? Det lyder som en ret høj standard, trods alt. Men du mener måske bare en mørk, en lys og en dansker? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, den 24/2/2020 at 15:31:

Arhhh, alligevel? Det lyder som en ret høj standard, trods alt. Men du mener måske bare en mørk, en lys og en dansker? ;-) 

Det gør jeg faktisk ikke.  Aftenens standard var virkelig høj. Både hvad angår omgivelser, værtskabet for begivenheden og ikke mindst kvinder som deltog i aftenens frække indslag. De var klassisk smukke og havde endda hovedet skruet rigtigt på. 

Og så var det 6 lyse, 4 mørke, og den eneste dansker i huset var mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mythos skrev, den 23.1.2020 at 22:50:

Så blev man lige kørt rundt i manegen af La Queen.    https://annoncelight.dk/showad/269591 . .  Ren nydelse i form af tease/denial.  "Jeg vil gerne prøve noget lidt andet" var jeg kommet til at sige over telefonen... Jeg  kører ind på gårdspladsen og ser ikke andet lys end en masse stearinlys i  vinduerne. "Hyggeligt" tænkte jeg og så frem til at Hun ville åbne døren. Jeg bankede som altid på øg da hun åbnede døren stod hun i et lækkert rødt latex outfit med matchende stiletter.  Ja Tak! "Du tager lige det her på" sagde hun straks, og gav mig et blondeblindfold. Jeg tog det på og fik besked om at smide tøjet med det samme.  Ikke noget med at snakke om løst og fast inden vi gik i gang, nej det var ind i legen med det samme. Ganske som jeg havde håbet på.  Før jeg vidste af det havde hun sæt et halsbånd på mig og trak mig ind til hendes store bord. Hun tog fat om min pik og masserede den let, inden jeg skulle sætte mig på knæ. Hun gik frem imod mit ansigt så jeg nu støttede med mine hænder for ikke at vælte bagover. Hendes fugtigt fisse var nu direkte ud for min mund. "Gør dit arbejde" ! Jeg slikkede det bedste jeg har lært og kunne på hendes safter fornemme at det faldt i god jord. Blev trukket tilbage og indover bordet. Så blev jeg indviet i nydelsen af velplacerede slag med en god olieret pisk. Ikke for hårdt eller blødt,  men lige sådan at jeg kunne nyde det. Jeg blev vendt rundt så jeg nu lagde på ryggen. Hun stillede sig op på bordet,  stadig i sine stiletter og begyndte at sætte små mærker med hælespidserne på brystkassen og tæt ved min pik, som efterhånden var pirret op til arbejdsdygtig tilstand. Hun sætte sig på mig så Hun lige akkurat havde glansen under hendes nærmest dryppende fisse. "Er du klar" spurgte hun. Jeg nåede ikke at svare før hun begyndte at ride mig dybere og dybere for hver bevægelse. Hun blev ved i et vildt ridt, og skreg sin orgasme ud mens hun strammede til om min pik. Jeg var tæt på selv at komme,  men hun havde andre planer. Hun vender sig om og sætter sig på mig ansigt. Nu skal hun gøres ren, og det gør jeg med glæde, især da jeg ser hende læne sig ned for at give det bedste BJ jeg i lang tid har fået! Jeg kommer i munden på hende og for første gang råber jeg højlydt min orgasme ud i rummet. Jeg bliver lidt flov over at være så højlydt og begynder at undskylde, da hun pludselig vender sig om og spytter min sæd ud på min brystkasse. "Her i huset larmer vi alt det vi vil. Især ved en god orgasme" tilføjer hun. 

Nu er det tid til en kort pause og en god snak inden runde 2.

Små 2 timer senere siger jeg farvel og på gensyn.

Jeg skylder i denne forbindelse at sige tak til tumben som ikke mødte op, men endda heller ikke engang meldte afbud. Jeg fik mulighed for at komme tidlige end først aftalt, og det gav bare ekstra tid til at nyde denne skønhed. 

Mange tak for din  beretning lækkert med de  detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane
madame-anni skrev, den 5/2/2020 at 17:45:

Puha lyder godt nok ulækkert. Spytter sperm ud over min brystkasse efter blowjob. God fornøjelse siger en seriøs og pæn renlig og seriøs Domina......

 

madame-anni skrev, den 5/2/2020 at 17:45:

Puha lyder godt nok ulækkert. Spytter sperm ud over min brystkasse efter blowjob. God fornøjelse siger en seriøs og pæn renlig og seriøs Domina......

Ja det havde været bedre hvis hun gav ham et langt saftigt kys istedet:-)

Redigeret af Gr8dane
Dobbelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Queen skrev, den 24.1.2020 at 11:18:

Jeg har også andre sæt i LaTeX. Eksempelvis et korset med strømpeholdere og matchende selvsiddende strømper som sættes fast i strømpeholderne.

Det har jeg dog ikke et billede af. Sorry..

Det vil jeg gerne bede dig om at have på når vi mødes, det må se fantastisk ud søde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...