Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Nem tøs tråd

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Hvor ved man fra det er aflyst? Og hvorfor er tråden slettet??? Vi andre kan ikke få slettet tråde,?? Men sjovt endnu et arrangement er aflyst.. det er da snart standart..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Uanset hvad så er det trist at det ikke bliver til noget,  jeg havde set frem til dette arrangement. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Eller også skal vi finde svaret blandt os selv, hvad kan grunden til en aflysning være???

Pigen

Setuppet 

Prisen

Tidspunktet 

Måske noget helt andet...

Jeg ved detikke men jeg havde meldt mig til, og havde glædet mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

Jeg er overbevist om, at det ikke er Nemtøs, der har trukket sig. Hun er ekstrem seriøs.

Redigeret af NordFyr
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

De  få mænd  (3 stk.)  som  havde  tilmeldt  sig  set-uppet har  jeg  skrevet  til  med  det  samme, da  jeg  fik  en  aflysning  fra  ham  der  skulle  have  lagt  hus  til  arrangementen og  hjulpet  mig.  De tilmeldte  ved  at  jeg  virkelig  er  ked  af  at  jeg  har  måtte  aflyse, da  jeg  syntes  at  set-uppet  var  mega frækt. 

Jeg  har  forgæves  forsøgt  at  finde  en  anden  løsning ( tæt  på  Viborg) - det  har ikke  været  muligt  med  så  kort varsel. 

Jeg  er  uforstående  overfor  den  store interesse  i  aflysningen, når  så  få  havde  interesse  for set-uppet. 

Ja  jeg  er  pisse  irriteret  over,  at  jeg  planlægger, bruger  energi  og  tid  på  et  set-up  og  det  så  bliver  spoleret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemtøs havde også skrevet i tråden at det var aflyst, inden at den blev slettet. 
Kan ikke se hvad der er i vejen for at slette tråden om noget der er aflyst, de tilmeldte havde jo fået besked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Det var sådan set ikke ment på nogen ond måde, kan godt se jeg har formuleret mig helt galt, det undskylder jeg for overfor nemtøs.. det der bare undre mig lidt er tråden er slettet, ja det er så aflyst.. men er det moderator der har slettet tråden? Jeg har før ville slette en tråd og fik afvide når den var udgivet var det bare ærgeligt.. og endnu engang undskyld overfor nemtøs..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fynfyr86 skrev, for 14 timer siden:

Det var sådan set ikke ment på nogen ond måde, kan godt se jeg har formuleret mig helt galt, det undskylder jeg for overfor nemtøs.. det der bare undre mig lidt er tråden er slettet, ja det er så aflyst.. men er det moderator der har slettet tråden? Jeg har før ville slette en tråd og fik afvide når den var udgivet var det bare ærgeligt.. og endnu engang undskyld overfor nemtøs..

Nu  kommer  jeg  til  at  lyde  som  en  dum  kælling.  Hvorfor  har  du  interesse  for  et  opslag med  et  event  som  ikke  har  din  interesse ift  deltagelse??

Og  du  svarer jo  ganske  fint  selv  på, hvem  der  har  slettet  opslaget.  Det  kan  vi almindelige  brugere  ikke  gøre.  

At  du  tidligere  har  bedt  om  at  få  slettet en  tråd, har  intet  at  gøre  med  det  planlagte  set-up som  jeg  havde  lavet  en  tråd  om.  Lad  være  med  at  fedte  mig  ind  i dine  tidligere  oplevelser ift  sletning  af  tråde. 

Og nej  jeg  har  ikke  bedt  om  at  få  opslaget  slettet, men  anmeldte  mit  opslag  med  det  var  aflyst  og  begrundelse for  dette.  Jeg  er  taknemmelig  for  at  mit  opslag  blev  slettet, da  der  åbenbart  sidder  brugere  og  fryder  sig  over  at  jeg  endnu  engang  er  blevet  brændt  af.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Må give dig ret.. du lyder som en pigesur fornærmet kælling. Du sagde det selv..  jeg beklager igen.. jeg ville gerne ha deltaget hvis det var på Fyn.. er da ked af dit arrangement blev aflyst... og jeg har ingen interesse i og starte en diskussion. Det tror jeg ikke der vil komme noget brugbart ud af.. mvh fynbo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Nu  kommer  jeg  til  at  lyde  som  en  dum  kælling.  Hvorfor  har  du  interesse  for  et  opslag med  et  event  som  ikke  har  din  interesse ift  deltagelse??

Og  du  svarer jo  ganske  fint  selv  på, hvem  der  har  slettet  opslaget.  Det  kan  vi almindelige  brugere  ikke  gøre.  

At  du  tidligere  har  bedt  om  at  få  slettet en  tråd, har  intet  at  gøre  med  det  planlagte  set-up som  jeg  havde  lavet  en  tråd  om.  Lad  være  med  at  fedte  mig  ind  i dine  tidligere  oplevelser ift  sletning  af  tråde. 

Og nej  jeg  har  ikke  bedt  om  at  få  opslaget  slettet, men  anmeldte  mit  opslag  med  det  var  aflyst  og  begrundelse for  dette.  Jeg  er  taknemmelig  for  at  mit  opslag  blev  slettet, da  der  åbenbart  sidder  brugere  og  fryder  sig  over  at  jeg  endnu  engang  er  blevet  brændt  af.  

Jeg følger gerne med i opslag jeg ikke skal deltage i, både for at få en fornemmelse af troværdigheden af vedkommende der afholder det, samt om alt gik som det skulle osv. Ligesom med anmeldelser, så har jeg visse parametre jeg kigger efter og går efter når jeg selv skal deltage i arrangementer. Til det er dette forum en kæmpe stor hjælp.

Jeg må dog sige troværdigheden at dette forum lider i mine øjne et kæmpe knæk når et pludselig opslået arrangement pludselig er væk?? Jeg havde set det slået op den anden dag, og et par kommentarer om folk der ville komme. Pludselig var det slettet? Jeg kan forstå af denne tråd det er aflyst, men det er i mine øjne lidt underligt at tråden så bare bliver slettet? Det er jo langtfra første gang at et arrangement ikke bliver til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Men skulle nemtøs en dag ville arrangere noget på Fyn... så stiller jeg gerne hus til rådighed, så må vi fynboer jo vise vi er mere seriøse end jyderne så hun kan få sulten stillet... så bliver det ihvertfald ikke aflyst fra min side mht arrangementet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fynfyr86 skrev, for 5 timer siden:

Men skulle nemtøs en dag ville arrangere noget på Fyn... så stiller jeg gerne hus til rådighed, så må vi fynboer jo vise vi er mere seriøse end jyderne så hun kan få sulten stillet... så bliver det ihvertfald ikke aflyst fra min side mht arrangementet.. 

Hvis du  mener  det  du  har  skrevet, må  du  hjertens  gerne  sende  mig  en  pb  ved  lejlighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...