Hop til indhold
Guest Aandersen

Amalia, Frederiksberg

Recommended Posts

Guest Aandersen

Har været forbi idag - et klogt valg^_^

Lækker, slank, ung pige med skønne bryster, som på (redigerede) billeder. Hun kommer fra Rumænien.

Fik 30 min med økologisk fransk af fin kvalitet i forskellige positioner, herefter cow-girl til tæt på klimaks. Sluttede voldsomt ud over hoved, hals, hår og bryster - hun blev lidt overvældet:D

Hun er med på mange kys - dog lidt sparsom med tungen..

Meget sandsynligt jeg må forbi igen, specielt til den kundevenlige pris!

 

Redigeret af Aandersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred_83

@Aandersen hun lyder som om hun måske et besøg værd! Tak fordi du deler :)Kan du komme en ca vudering af hendes højde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært fra en anden kvinde (på den hårde måde) , at mange rumænske kvinder er nervøse for at få deres nationale tilhørsforhold afsløret. Fordi de kan være nervøse for at herboende rumænere måske læser det og bruger det mod dem i form af afsløring overfor familie og venner.

Jeg ved ikke om rumænske kvinder er mere udsatte end alle andre udenlandske kvinder, der bruger ansigtsbilleder. En god tommelfingerregel kan være ikke at skrive deres nationalitet, selv om hun fortæller det selv. Men som i annoncen  beskriver sig som fx spanier.Jeg kvajede mig selv, men den fejl begår jeg ikke igen. Jeg ved ikke om @Mirellahar en kommentar til den problematik.

Redigeret af Styrvolt

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

I hvilket område af København holder hun til?

Det er indlæggets overskrift ... Jeg missede det også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 24 minutter siden:

Men måske Aandersen  har vidst det hele tiden?

Mit gæt er, han var i kontakt med hende før efterlysningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 13 timer siden:

Jeg har lært fra en anden kvinde (på den hårde måde) , at mange rumænske kvinder er nervøse for at få deres nationale tilhørsforhold afsløret. Fordi de kan være nervøse for at herboende rumænere måske læser det og bruger det mod dem i form af afsløring overfor familie og venner.

Jeg ved ikke om rumænske kvinder er mere udsatte end alle andre udenlandske kvinder, der bruger ansigtsbilleder. En god tommelfingerregel kan være ikke at skrive deres nationalitet, selv om hun fortæller det selv. Men som i annoncen  beskriver sig som fx spanier.Jeg kvajede mig selv, men den fejl begår jeg ikke igen. Jeg ved ikke om @Mirellahar en kommentar til den problematik.

I have no clear answer but If it is to hide their identity I do not believe it help so much to write another country if they use real photos with their face.

So I do not exactly know why some girls write fake nationality, but I can imagine that one reason could be that some people coming from Eastern Europe hereunder Romania have some complexes and think that it gives them more status and it sounds more sexy if they say that they come from some west European country such as Spain or Italy

If their complexes are justified or not, I do not know. I have read some comments in the forums where people write that they would not like to visit girls from Romania because they are like this or that, but in general, my experience is that far most men understand that you cannot stereotype all girls from a country and that it depends more on the girl as a person than where she happens to come from. :)
 

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks for your answer @Mirella
 My theory about false nationality was the same as yours. Strange for me, as some of the nicest women i have met, actually are from Romania. But as you state, it's not about nationality. There's nice and bad people in every country.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 22 timer siden:

specielt til den kundevenlige pris!

Som nu er sat op til mere gængs niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 4 minutter siden:

Hvad lød de på før? Tak

Ikke hovedet på blokken, men vist 200 lavere for hhv. 30 og 60 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...