Hop til indhold
gangbangguy

Gb Fre d 22/3 i Århus og Fre d 27/3 i Ålborg Øst

Recommended Posts

Gangbang Fredag d 22 marts i Århus og Fredag d 27 marts i Ålborg kl 10 - 16 med 33 årig Marie inkl anal, cumshot, kys, super/megafransk og slug

Det tænder mig at have mange mænd omkring mig. Jeg elsker pik og penge og synes det er en super kombination. Jeg vil gerne have der er flere mænd op i mig på samme tid og gerne i alle tre huller samtidig gennem hele arrangementet. Det hele kommer til at foregå i Århus i en privat lejlighed.

2 timer 1000

4 timer 1700

6 timer 2200

det er inkl anal, cumshot, super/megafransk, slug, og alle de udløsninger du kan få

I tilmelder jer med navn, tlf og dato på en sms til 28536360, så vil I kl 9.00 på selve dagen modtage en sms med adressen.

http://www.voksenlisten.dk/marie1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En MILF på 43-53 år gammel.

Hun er meget speciel. En kunde fik voldsom skæld ud af hende fordi han tog hende på røven.

Hun brugte det meste af tiden med at snakke og ryge.

Hendes service kan ikke anbefales.

Hvis man ikke vil snydes for et ordentlig gang bang så kan dette sted ikke anbefales.

Det bliver afholdt i privat lejlighed men ingen bolle seng bare en stue som bliver brugt.

Kvinderne på dette sted har ikke sex appeal men er der kun for Cash.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...