Hop til indhold
Tyren1

Sakorn Thaimassage ny åben Klovborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/287472

Efter nogle sms’er frem og tilbage med mine ønsker rimjob og blow I massagen på 30 min kørte jeg til Klovborg. Fint diskret parkering bag ved huset og indgang i kælder. Døren åben af bordelmutter og jeg spurgte til vores aftale (på engelsk) og hun bekræftede. Indfor og ind til Venstre i et værelse med en seng ok pænt rum og stor seng. Hun kalder og en buttet thai pige på ca 25-28 år kommer smilende ind og Jeg får en krammer. Jeg spørger igen bordel mutter og hun kender vores aftale og ja siger hun. bordel mutter forlader rummet og lukker døren. Jeg giver thai pigen pengene og hun siger tag tøjet af og læg dig på sengen. Hun går 2 min og kommer ind igen og jeg ligger klar på maven. Hun trykker mig lidt på ryggen med begge hænder og efter ca 2-3 min spørgen hun om det skal være med olie og ja tak. Olie kommer på og hendes hænder stryger bare op og ned af ryggen ned på ballerne og kærtegner dem bildt en finger ned langs revnen i ballerne et par gang. Bliver bedt om og vende mig om på ryggen. Lidt blide kærtegn over maven og brystvorter nullet og blidt nippet. Hun tog min pik i hånden og spillede den den anden hånd legede med mine nosser. Jeg spredte benene og hun sagde skulle give mig rimjob men det var kun mine nosser der blev suget og slikket mens hun stadig spillede min pik. Tænkte at det bare skulle slutte og kom nok efter 5-7 min. Var ude igen efter 25 min

Aftalen ikke overholdt kommer ikke igen 

Jeg gider ikke brokke mig pengene spildt 800kr. Videre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...