Volapyk 66 Skrevet 23. Januar, 2020 (edited) Jeg har ledt længe og jeg har ledt blandt mange. Jeg vil egentlig ikke sige så meget mere, end at min søgen er ovre. Emilly er alt det jeg vil have og som jeg har søgt efter. Hun er den første pige, hvor jeg med sikkerhed kan sige jeg kommer igen og jeg vil bare have mere og mere og mere. Hun er i en klasse over alle andre jeg har været hos, indtil videre. Elsker alle de små ting hun gør, elsker hendes passion, elsker hendes reaktion på mig og de ting jeg gør, den måde hun kigger på mig... Glæder mig til næste gang hvor hun lovede mig reb-leg... Hun stak en finger i røven på mig... I har bare at være god ved hende Redigeret 23. Januar, 2020 af Volapyk 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 23. Januar, 2020 (edited) Enig Har haft fornøjelsen 2 eller 3 gange. Og kommer gerne igen. Elsker hendes ægte billeder. Hun havde engang en tråd herinde og den var guf for fantasien. Godt hun er på Sjælland ellers var jeg en fattig mand. 8000 Redigeret 23. Januar, 2020 af 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg