Hop til indhold

Recommended Posts

Efter et stykke tid hvor jeg har gået og overvejet at besøge Sonija i Arrild, kom tiden hboreg fik taget mig sammen for at komme afsted. 

Vi fik aftalt en tid og jeg bestilte en time 1200 kr. Det var vel en rimelig pris. Jeg møder op og vi hilser pænt på hinanden og går så småt i gang. 

Nu kan jeg godt lide at slukke fisse, men her måtte jeg til min store overraskelse finde ud af at en vaskeklud havde hun ikke brugt... Øv øv øv. Så det blev ikke til noget. Så lagde jeg mig på ryggen for nu ville jeg have sutte stålmanden af. Det gik squ meget fint. Hun kan godt sutte pik... Men da jeg var kommet efter en halv times tid så var løbet kørt. Hun tog sit tøj på igen og så var det ellers ud af døren... Ikke noget med om man kunne få taget trykket igen, selvom hun reklamerer med det... 

Så alt i alt, bliv væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
petj skrev, for 23 minutter siden:

Ville det være et meget stort arbejde for dig at skrive i overskriften, hvor pigen befinder sig?

det lære folk aldrig desvære

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...