Hop til indhold

Recommended Posts

Det er fredag aften, en fredagsbar har udviklet så til et bar besøg et meget kedeligt sted på Østerbro. Det er sent og jeg burde egentlig tage hjem, men det er svært når baren ligger 200 meter væk fra Cassiopeia stars.

Jeg ringer på, bliver anført til et værelse og får mig en tiltrængt kop kaffe. Ca 10 minutter senere træder Sara ind. Meget smuk, er lidt ældre end jeg forventede, men meget køn og en flot flot krop.

Jeg bestiller en 1/2 time med græsk, et valg jeg ikke fortryder.

Vi starter med at pille lidt ved hinanden, hvorefter hun lægger sig på sengen, for derefter at dirrigere mig ned til den glatbarberede herlighed. Her ligger jeg i et godt stykke tid, inden kondomet kommer på og vi går igang. Først i missionæren, derefter bagfra. God god røv må jeg sige. Hun spørger pænt om jeg vil igang med det græske, ja det vil jeg da gerne. Vi går tilbage til missionæren og går igang med det græske.

Vi fortsætter her i lang tid og det er virkelig godt, men til sidst må jeg give op. Jeg har fået for meget at drikke, så jeg kan ikke komme. Så vi ligger os ned og snakker lidt, mens vi nusser hinanden. Det er rigtig dejligt, hun er smadder sød.

Sara er helt klart et genvisit værd, men næste gang i ædru tilstand. Hun har nogle meget flotte bryster og en hel kanon røv og så har hun et kønt ansigt. Det er sjældent alle tre ting opfyldes.

Jeg er meget glad for at jeg gjorde det

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=220

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...