Hop til indhold
Guest Tatra

Pernille Hot Taastrup

Recommended Posts

Guest Tatra

Engang imellem kommer det med at boltre sig mellem store babser over mig. Er pigen også stor tager vi det med, jeg er heller ikke nogen anorektisk kostforagter selv.

Nogen kendskab til Pernille Hot, der for tiden tilbyder to besøg for et besøg´s pris https://annoncelight.dk/showad/258014 ?

Anmeldelser (ældre) herinde skriver om at hun falder i søvn, men der hvor hun har holdt sig vågen ser det rimeligt ok ud.

Men noget reelt kendskab, gerne nyere.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes krop og former ser godt ud...og hendes tekst lyder ganske interessant.

Har dog ikke besøgt hende selv. Men jeg følger med her på tråden, og håber på at nogle vil anmelde Pernille Hot. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bbbbwgb skrev, for 7 timer siden:

Hendes krop og former ser godt ud...og hendes tekst lyder ganske interessant.

Har dog ikke besøgt hende selv. Men jeg følger med her på tråden, og håber på at nogle vil anmelde Pernille Hot. 

 

Det var meget ingenting at skrive, blot for at følge med. Oppe i højre hjørne af hver tråd er der en knap, der hedder "følg dette". Hvis du trykker på den, så behøver du ikke at skrive til os andre, at du gerne vil følge med på tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Og det eneste du så mangler er, at fjerne fluebenet forneden - så er der ingen, der ser / læser, at du følger emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft besøgt hende, hun er en frodig kvinde, der er god med munden. 

God indlevelse, og sex var ganske fin 

Hun er en lidt kraftigere kvinde, så meste af arbejdet laves af en selv. 

 

Men hun tilbyder nogle ting, som er i mine fetish baner, så udelukkende pga det en god 7/10 

Har besøgt hende flere gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige blevet brændt af i dag. Havde en aftale kl. 10 møder op på adressen, der er lys i køkkenet, vinduer lukket op på 1 sal. 
Bankede på gentagne gange, gik og kom tilbage 10 min senere. Samme resultat !!!

Siden har hun været HELT tavs og svarer ikke overhovedet.... har nogen oplevet det før?

Ellers blot til info !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ligeledes oplevet at blive brændt af og at få kontakt kan være lidt af et lotteri. Jeg var opsat på at besøge hende da hendes billeder (som nu er skiftet ud) så ret spændende ud.

Da det lykkedes at komme indfor blev jeg noget overrasket. Kan ikke huske jeg har oplevet magen til rod og katte hår og lugten af katte i samme stil andre steder. Så er det noget der genere en, så skal man nok holde sig væk. Ved ikke om hun selv bor der, men jeg kunne ikke holde det ud særlig længe. Hun snakker om alt og ingenting som sådanne ensomme kvinder gør. Var rimelig trængende så syntes egentlig det var ok, men der var ikke meget arrangement bla. fordi hun er kraftig og ikke bevæger sig meget rundt.

Der er prøvet og behøver ikke blive gentaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 21 timer siden:

Hmm, forstår ikke rabat strukturen. 10% ved mibilepay eller straksoverførsel. Hvorfor vil hun give rabat?

Jeg mistænker selv det er grundet hendes sløsede tilbagemeldings-rate; og kundegruppen er skrumpet ind som resultat. Så nu skal der laves tilbud og rabatter for at lokke nynder til.

 

Har aldrig besøgt hende selv; men meldingen om at hun er upålidelig, og svær at enten få svar fra, eller regne med, genkender jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...