Hop til indhold
M&M

Daria - Ikke den bedste oplevelse

Recommended Posts

Halløj derude,

Jeg besøgte forleden Daria efter at have læst en række positive anmeldelse af hende herinde.

Jeg kontaktede hende på sms, hvor vi skrev lidt frem og tilbage, hvor jeg nævnte mine ønsker. Allerede her stødte jeg på det første negative. Hun var ikke rigtig i skrivehumør - ikke fordi jeg ville have gang i en særlig lang samtale. Jeg ville bare høre om mine ønsker kunne lade sig gøre, men hun kunne ikke rigtig forstå, hvorfor jeg var nødt til at spørge om det. Vi fik dog en aftale på plads. Jeg mødte op til aftalt tid og hun lukkede mig ind iført stiletter og undertøj. Billederne passer meget fint på hendes krop. Det er selvfølgelig svært 100% at bekræfte, at det er hende, når man ikke kan se ansigt, men jeg er overbevist om, at det er hende. Desværre havde jeg håbet på, at hun var kønnere, men sådan er det jo, når man ikke kan se ansigtet på billederne. Hun er ikke grim, men jeg tror slet ikke på, at hendes alder på 26 år holder. Man skal nok ligge 10-15 år oven i. Hun ser noget ældre ud end de 26 år og har også lidt rynker. Jeg valgte at besøge hende, idet jeg forventede, at hun var 26 år, men det tror jeg næppe på hun er, hvilket også er grunden til, at jeg blev skuffet. Men sådan er det jo i denne branche. Jeg valgte at blive, idet jeg sagtens kunne leve med hendes udseende - og som sagt, så er hun altså ikke grim.

Andre anmeldelser herinde lyver ikke, når de siger, at hun er meget snakkesaglig - desværre alt for meget til min smag. Da jeg mødte op, fortalte hun hvorfor, hun var sur over mine sms'er - hun var ved at lave mad og havde ikke rigtig tiden til at skrive. Lidt svært for mig at vide, at hun er ved at lave mad...

Jeg blev ført ind i rummet, hvor pengene skiftede hænder. Hun forlod rummet i 1 minuts tid og kom så tilbage. Vi startede med en omgang rygmassage til mig, hvilket var ganske fint. Desværre snakkede hun hele tiden og blev ved med at snakke om en eller anden mega træls og irriterende kunde, som hun har haft på besøg flere gange og som hun er træt af. Jeg ved ikke rigtig, hvorfor hun skulle nævne det, men i løbet af 2 minutter havde hun nok sagt "Fuck off" 15 gange. Ikke til mig, men til den trælse kunde. Jeg var åbenbart modsat ham. Jeg var flink, så til mig vil hun gerne fortælle mig, at hun er fra Rumænien, selvom hun, ifølge hende selv, siger til alle andre, at hun er fra Rusland. Jeg havde ikke spurgt om det, hun sagde det bare. Som sagt, hun snakker rigtig meget. Ved dette tidspunkt havde hun nok sagt "fuck off" 30 gange. Vi skiftede til forskellige sexstillinger, men desværre var det hende, der nærmest ville bestemme disse stillinger, på trods af, at vi havde aftalt noget andet. Lige pludselig havde hun ikke lyst til særlig meget af det aftalte. Desuden var rummet MEGA varmt, hvilket hun også selv nævnte og efter at have været i gang i lidt over 20 min, så kan I selv forestille jer, hvor varmt man har det, og det var noget svære end normalt at komme grundet varmen, men det lykkedes til sidst.

Desværre var det ikke den bedste oplevelse overhovedet. Jeg havde håbet på noget mere efter så mange positive anmeldelser herinde, men hun kunne have haft en dårlig dag.

https://annoncelight.dk/showad/269547

Redigeret af M&M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey mester, op på hesten igen.. jeg havde også læst de mange anmeldelser af hende da jeg besøgte hende i Vejle sidste år i september.. jeg er enig med dig i at hun snakker rigtig meget.. fik også den samme smøre med at hun hader mænd der spørger til megafransk og ikke behandlede hende ordentlig, hvorefter hun var nødt til at stoppe mødet med dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad tænker du om hendes alder? Mange af anmeldelserne synes jeg indirekte bekræfter hende som værende 26, men det synes jeg bare slet ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Lyder lidt træls og ikke lige den service, som man ønsker.

Lige angående SMS, så forstår jeg simpelthen ikke hvad der sker for jer mænd, der ikke kan nøjes med at skrive 1-2 sms. De piger har andet at lave end at skrive frem og tilbage med mænd hele dagen. Det må da også være utroligt irriterende. Kom nu ind i kampen da - præsenter jer kort med ønsker om ydelser og tid og tidspunkt for møde!! Hvor svært kan det være?

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 7 minutter siden:

Lyder lidt træls og ikke lige den service, som man ønsker.

Lige angående SMS, så forstår jeg simpelthen ikke hvad der sker for jer mænd, der ikke kan nøjes med at skrive 1-2 sms. De piger har andet at lave end at skrive frem og tilbage med mænd hele dagen. Det må da også være utroligt irriterende. Kom nu ind i kampen da - præsenter jer kort med ønsker om ydelser og tid og tidspunkt for møde!! Hvor svært kan det være?

Det var jo netop også kun efter sms nummer 2 hun blev "sur".

I første sms spurgte jeg ind til tilgægeligheden. I anden sms nævnte jeg mine ønsker, og om dette kunne lade sig gøre hos hende. Hun kunne bare ikke forstå, at jeg var nødt til at spørge. Hun mente at det var en selvfølge, at man kunne det, men sådan er det bare ikke his alle.

I hendes annonce skriver hun jo netop, at man skal spørge, hvis man ønsker noget specifikt, men hun lavede altså mad...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skyder hende stadig til de 26 år. 

Kan slet ikke genkende de 35 til 40 vi ender op i her i tråden. 

Har ansigtsbilled fra hendes allerførste annonce, men må nok ikke poste det herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Daria rigtigt mange gange efterhånden. Vi er nok oppe på små 20 besøg.

Denne oplevelse er slet ikke noget jeg kan nikke genkendende til. Daria har altid været rigtig sød og imødekommende når jeg har besøgt hende. Måske du har opført dig uforskammet? Det er generelt dårlig stil at sende en masse beskeder, fordi GP'er ofte får 100+ om dagen.

Jeg har været så heldig at se Darias id, og kan bekræfte at hun altså ikke har ramt 30 endnu. Hun er fortsat min absolut favorit GP ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bombardier skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har besøgt Daria rigtigt mange gange efterhånden. Vi er nok oppe på små 20 besøg.

Denne oplevelse er slet ikke noget jeg kan nikke genkendende til. Daria har altid været rigtig sød og imødekommende når jeg har besøgt hende. Måske du har opført dig uforskammet? Det er generelt dårlig stil at sende en masse beskeder, fordi GP'er ofte får 100+ om dagen.

Jeg har været så heldig at se Darias id, og kan bekræfte at hun altså ikke har ramt 30 endnu. Hun er fortsat min absolut favorit GP ;)

Jeg er enig med dig Bombardier

har også set beviser på at hun ikke er 30 i nu

vil også sige M&M du må have været uforskammet over for hende :-(

et godt råd til jer som tror i er Guds gave til pigerne opfør jer ordentlig så får man en god oplevelse med de fleste piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...