Hop til indhold
Den Gamle Greve

Caroline - MC ...fantastisk GFE with a Kink

Recommended Posts

Er netop vendt hjem fra mit 6. Rendezvous med Caroline på MC...

http://www.mon-cherie.dk

Kan næsten ikke lande igen - hvert møde bliver bare bedre og bedre. Ægte GFE og super kinky på samme tid - høj , smuk og elegant milf som man ellers kun møder i sine drømme.

Caroline er een af de allervarmeste OG hotteste kvinder jeg til dato har truffet - helt sikkert inden for branchen, og måske i det hele taget.

Har fået udlevet stort set alle mine passioner med hende - super service på alle områder, og hun er virkelig god til at sætte sig ind i eens univers. Det hele kombineres med så megen varme og nærvær at man ofte glemmer at det faktisk ikke er i privaten - og god tid til det hele.

Denne gang blev det også til 2 superhotte halvlege - og fin tid tid til hyggesnak , og til at vende situationen siden sidst.

Må ganske enkelt give Caroline topkarakter i det hele.

Mine varmeste anbefalinger 10/10

( Mon Cherie / Onsdag )

 

Redigeret af Den Gamle Greve
SF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 12 minutter siden:

Passer hendes alder på de 42? 

Afgjort i 40’erne - ja. Om det er 42 eller med en anelse moms kan JEG ikke afgøre. 
Men check selv efter - du bliver IKKE skuffet ...!

Super krop og det smukkeste ansigt.

Redigeret af Den Gamle Greve
SF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, den 22.1.2020 at 16:01:

Er netop vendt hjem fra mit 6. Rendezvous med Caroline på MC...

http://www.mon-cherie.dk

Kan næsten ikke lande igen - hvert møde bliver bare bedre og bedre. Ægte GFE og super kinky på samme tid - høj , smuk og elegant milf som man ellers kun møder i sine drømme.

Caroline er een af de allervarmeste OG hotteste kvinder jeg til dato har truffet - helt sikkert inden for branchen, og måske i det hele taget.

Har fået udlevet stort set alle mine passioner med hende - super service på alle områder, og hun er virkelig god til at sætte sig ind i eens univers. Det hele kombineres med så megen varme og nærvær at man ofte glemmer at det faktisk ikke er i privaten - og god tid til det hele.

Denne gang blev det også til 2 superhotte halvlege - og fin tid tid til hyggesnak , og til at vende situationen siden sidst.

Må ganske enkelt give Caroline topkarakter i det hele.

Mine varmeste anbefalinger 10/10

( Mon Cherie / Onsdag )

 

Tak for de virkelig søde ord ❤️ Glæder mig til mange flere dejlige timer sammen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den Gamle Greve skrev, den 22.1.2020 at 16:01:

Er netop vendt hjem fra mit 6. Rendezvous med Caroline på MC...

http://www.mon-cherie.dk

Kan næsten ikke lande igen - hvert møde bliver bare bedre og bedre. Ægte GFE og super kinky på samme tid - høj , smuk og elegant milf som man ellers kun møder i sine drømme.

Caroline er een af de allervarmeste OG hotteste kvinder jeg til dato har truffet - helt sikkert inden for branchen, og måske i det hele taget.

Har fået udlevet stort set alle mine passioner med hende - super service på alle områder, og hun er virkelig god til at sætte sig ind i eens univers. Det hele kombineres med så megen varme og nærvær at man ofte glemmer at det faktisk ikke er i privaten - og god tid til det hele.

Denne gang blev det også til 2 superhotte halvlege - og fin tid tid til hyggesnak , og til at vende situationen siden sidst.

Må ganske enkelt give Caroline topkarakter i det hele.

Mine varmeste anbefalinger 10/10

( Mon Cherie / Onsdag )

 

Hvordan er det med kysseriet:)?? Gode tungekys:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...