Hop til indhold
Guest Lasselas

Line Lystig, kat i næsen og snydt igen

Recommended Posts

Guest Lasselas

https://www.bricksite.com/linelystig/info

I må kopiere linket, hvis I vil se annoncen.

 

Havde længe haft kig på Line her og fik en aftale i stand.

Ankom til bebyggelsen og blev via telefonen guider det sidste stykke til opgangen.

Et par etager op til en åben dør og en kvinde der nok er ca. 15 år forbi de 38, der står i annoncen.

Hun var fuldt påklædt inkl. store støvler. Sød og imødekommende og med et OK udseende.

Det første jeg så, da jeg trådte ind var et kattetræ. Ankommet til arbejdsværelset spurgte jeg til hendes husdyr, da jeg synes der lugtede. Hun forsikrede mig, at den ikke kom i værelset og at den i øvrigt ikke lugtede.

Hun fik afmonteret de store støvler, og vi fik ordnet, hvad vi skulle, og hun virkede ikke fortravlet. Ydelsen nok nogenlunde, hvad man kan forvente.

Hun fortalte lidt om sine år i branchen, sit liv nu, og at hjemmesiden var lavet af en ven for mange år siden. Han havde koden til redigering, og de havde ikke længere kontakt, så hun kunne ikke få den slettet eller opdateret. Det skulle være en gratis side, så der er ikke noget med betaling.

Jeg luffede af igen og havde i det næste døgns tid en kedelig lugt af kat i næsen, og jeg kan ikke sige mig fri for at føle mig en lille smule snydt, da jeg jo forventede en pige på 38, og ikke en på 50+

I vil nok sige, at jeg blot kunne være gået igen. I har ret, men når man er opsat og nået så langt, er det ikke så let.

Redigeret af Lasselas
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Smiley5 skrev, for 9 minutter siden:

Det var dog en dum kommentar, han har jo selv skrevet det, jeg tror ikke der er mange der kan sige sig fri for at man nok burde ha smuttet igen.

Iøvrigt kunne de billeder også godt ha snydt mig, sikke en steg der er på de billeder :-) 

Kan ikke se hvorfor den skule være dum men lad det være op til dig :-) ha en fortsat god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...