Hop til indhold
Kim 0240

Frodige Ida

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt frodige Ida endnu en gang ( tror det er 5 gang ). Ankom til sommerhuset og blev som sædvanligt budt velkommen med et skønt smil. Havde igen bestilt et af Idas lækre dybe blow og der var som altid dejlig lækkert. Endnu en gang lykkedes det for Ida at få proppet hele kalorius ned i halsen selv om hun kæmpede lidt i starten, efter rigtig fint mundarbejde fra Ida skød jeg hele ladningen ind i hendes mund som blev slugt med velbehag efter lyden at dømme. Efter lidt nusseri og small talk ( om pik størrelser i de forskellige dele af danmark, og godt man bor i trekants området ) så var det tid til at komme videre, et knus og et lille kindkys og så stod jeg på gaden og var klar til hjemturen.

Skønne Ida: tusinde tak for endnu en dejlig omgang, du er sku toppen af poppen

Kim

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 21.1.2020 at 21:44:

... og hvordan kommer man så i kontakt med den dame?

Via opkald når du kan se på annoncelight at jeg er på.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 21.1.2020 at 21:38:

Så fik jeg besøgt frodige Ida endnu en gang ( tror det er 5 gang ). Ankom til sommerhuset og blev som sædvanligt budt velkommen med et skønt smil. Havde igen bestilt et af Idas lækre dybe blow og der var som altid dejlig lækkert. Endnu en gang lykkedes det for Ida at få proppet hele kalorius ned i halsen selv om hun kæmpede lidt i starten, efter rigtig fint mundarbejde fra Ida skød jeg hele ladningen ind i hendes mund som blev slugt med velbehag efter lyden at dømme. Efter lidt nusseri og small talk ( om pik størrelser i de forskellige dele af danmark, og godt man bor i trekants området ) så var det tid til at komme videre, et knus og et lille kindkys og så stod jeg på gaden og var klar til hjemturen.

Skønne Ida: tusinde tak for endnu en dejlig omgang, du er sku toppen af poppen

Kim

Hej Kim 

Den svaber du render rundt med er mere end en Alm mundfuld og kræver lidt arbejde men så gik det jo strygene.

Altid en fornøjelse at forkæle dig og hygge snakke før, under og efter.

Ha det godt frække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 23 timer siden:

Hej Kim 

Den svaber du render rundt med er mere end en Alm mundfuld og kræver lidt arbejde men så gik det jo strygene.

Altid en fornøjelse at forkæle dig og hygge snakke før, under og efter.

Ha det godt frække.

Det er jo altid en fornøjelse at besøge dig, det var sku også fræke da jeg prøvede et dobbelt blow med Britt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Warrior skrev, for 2 timer siden:

3 kant mulig med Ida og Britt? Nogen anmeldelser på det? 

Jeg er pt ikke at træffe i disse tider.

Har ingen ide om hvornår jeg syntes det er forsvarligt at starte igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...