Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en klokke klar aftale med hende  Lucia

Igår aftes . Den blev annulleret. Fik så en ny idag kl 19 som hun lige rykkede en halv time da jeg kom ;( 

Skulle være gået spild af tid og penge.

Det startede med et fint lille stripshow 

Men måtte ikke røre hendes bryster efter 3 min ligegyldigt blowjob… hun krummer helt sammen og man kan ikke og må røre hende spørger

sex now. No i want to lick you. No no no only 69 . Hvor hun lægger sig meget erfarent så man ikke kan komme til. Sex i flere stillinger hvor hun er helt passiv uden lyd og med hånden nede på kondomet hele tiden .

Efter 14 min siger hun jeg skal komme . Jeg siger tiden er ikke gået vi havde jo 30 min .

Jo den er og hun går op og kikker på på sit ur , siger den næste kunde venter. ??

Hun siger så jeg kan få er hånd job . Takker nej hiver gummiet af. Går hen for lige at tjekke mit ur .

Der var gået 17 min fra hun lukkede mig ind. Siger det til hende og hun siger hun ikke er  en maskine . Meget kold og stram i betrækket . ..

Hun siger jeg bare kunne komme. Forklare hende at det er svært med den udstråling hun har og hendes passive væremåde. 

Kommer altid i godt humør og smil på læben 

Og den indledende snak var også fin og stripen. 

Der fra gik ned ad bakke . Sjældent jeg har fået så dårlig en oplevelse. 

Min sædvanlige alarm klokker overhørte jeg. Hendes 2 aflysninger ville jeg normalt havde droppet hende . Men hun havde jo en god anmeldelse. Når jeg nu har nærstuderet den kan jeg godt se den ikke er fantastisk . 

For sagt pænt farvel men uforløst ;-)

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en øv oplevelse. 

Det er bare R.. træls når man selv gør hvad man kan for at det bliver en god oplevelse.

tak for at du delte.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Hun er nu godt nok fin at kigge på - er billederne retvisende @EPO? Måske skulle man bare nøjes med et frækt stripshow. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde overvejet at besøge hende, men et eller andet, ved annoncen, skræmte mig, hvilket jeg er glad for nu.
Tak for anmeldelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kold attitude... det siger du ikke!

På billederne har hun den typiske insta-narcissist-udstråling. Barbie model der ikke under dig så meget som et blik. Det er så let at gennemskue, og forstår ikke i falder i den honningkrukke gang på gang.

Der er så mange søde piger i landet, jeg nævner i flæng Aisha (med de sjælfulde brune øjne, suk <3), Jessica Serrano, Lizbeth, Megan, Chelly, Lily x2, Kingi, Agnes, Sexy Emilly, Lena, New Sofia og der er sikkert flere. For ikke at tale om alle de søde Thaier; Jenny (den unge), Tina, Sofie, Geo fra E lah...

Edit: + Isabella Brazillian, "umættelige" Kate og Emiliee B. Og når de kommer Igen Lucy Black og Fabolous Eva! Åh bliver sgu helt svimmel :)

Redigeret af Ebden_jj
Forglemmelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt ville jeg aldrig gå efter denne annonce alt for mange fare signaler .

Er men rutineret ræv ;+) 

Jahatten havde dog givet hende en god anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
EPO skrev, 1 time siden:

Normalt ville jeg aldrig gå efter denne annonce alt for mange fare signaler .

Er men rutineret ræv ;+) 

Jahatten havde dog givet hende en god anmeldelse ;-)

Det er svært at gardere sig i mod, indimellem trækker man desværre en nitte uanset hvor rutineret man er i gamet, op på hesten igen ven :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 19 timer siden:

Kold attitude... det siger du ikke!

På billederne har hun den typiske insta-narcissist-udstråling. Barbie model der ikke under dig så meget som et blik. Det er så let at gennemskue, og forstår ikke i falder i den honningkrukke gang på gang.

Der er så mange søde piger i landet, jeg nævner i flæng Aisha (med de sjælfulde brune øjne, suk <3), Jessica Serrano, Lizbeth, Megan, Chelly, Lily x2, Kingi, Agnes, Sexy Emilly, Lena, New Sofia og der er sikkert flere. For ikke at tale om alle de søde Thaier; Jenny (den unge), Tina, Sofie, Geo fra E lah...

Edit: + Isabella Brazillian, "umættelige" Kate og Emiliee B. Og når de kommer Igen Lucy Black og Fabolous Eva! Åh bliver sgu helt svimmel :)

Insta-Narcissist - virkelig godt !!!

Det udtryk er bare super præcist :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 19 timer siden:

På billederne har hun den typiske insta-narcissist-udstråling. Barbie model der ikke under dig så meget som et blik. Det er så let at gennemskue, og forstår ikke i falder i den honningkrukke gang på gang.

Det er altid tricky at bedømme personlighed/servicemindedhed ud fra billeder. Men i dette tilfælde forestiller billederne jo ikke engang pigen, så det gør det ikke ligefrem lettere.

Iflg JaHattens anmeldelse ligner hun en der holder til i ungdomshuset og kaster med brosten. så det er ret langt fra "insta-narcisssist".

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, Lige nu:

Men så er næsten kun 2 udfald:

- Kold Barbie

- pige der lyver, og sælger sig som noget hun ikke er.

Hvis du læser anmeldelsen er der mindst et yderligere udfald. JaHatten var glad og tilfreds og bl.a. synes han jo det er en fordel, at hun ikke ligner billederne (måske pga det med udstråling, hvis du læser, hvad han skriver).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er mega køn. Og lækker krop super flotte bryster . Syntes ikke hun ligner en fra ungdomshuset. Jahatten har ikke rigtig detaljer med i sin anmeldelse .

Er mest på SD  oplevelserne er bedre . Men mere tidskrævende Her går jeg efter det lidt ændre segment sidst 30drne og op til 50 plus.

Nogen gange har man bare lyst til en ung pige og så er det nemmere med andre kanaler. Her har jeg ikke super høje forventninger til service. Men hende her hun udstråler jo alt andet ind lyst og service.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 38 minutter siden:

Linket går til en 19årig Lucy. 

Er det den samme, der bare har skiftet navn?

Det er samme billeder, jf tråden nedenfor, hvor jeg linker til Insta-kontoen. Om det er samme pige - who knows?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...