Hop til indhold

Recommended Posts

Det var sgu nok tilfældigt - undrede mig da også lidt over manglende omtale, for på billederne ser hun da mildt sagt lovende ud.... men jeg er lidt forsigtig med de der halvdyre kvinder, så skal lige have et par vidner :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjejen ser verkligen lovande ut, jag mailade igår och fick svar att hon ännu inte var i Danmark men trodde hon skulle komma till Köpenhamn sent idag den 22 januari.

Det har i annan tråd påpekats att Jacqueline använder samma annons som Miami Crystal vilket kontaktuppgifterna bekräftar, eller så har hennes pimp inte hunnnit ändra mailadressen. Sammantaget att det är olika personer/annons skapar lite konstig känsla hos mig men kanske bara jag som är känslig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne fra de her piger, som jeg fornemmer er fra samme slæng som bl.a. de lettiske, har jeg erfaret er af ret varierende ‘autenticitet’ vs Photoshop, så jeg har også behov for vidner først ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Punisher skrev, 1 time siden:

Jeg skal nok give noget feedback senere iaften :)

 

////////Punisher

My man! 
 

Nu ikke straffe hende for hårdt vel? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver en længere anmeldelse imorgen.

Kort:

Det er pigen på billedet, super fræk, brysterne er hjulpet. Meget sød men også meget vild i sengen. Virkelig stram og utrolig liderlig(måske fordi jeg var første). Altså var helt død efter 40 min og hun ville bare have mere. Stedet er 5 min fra nørreport st. 

Anbefaling herfra, masser af kys, vild sex og fin blow. Smider en lang report imorgen ;) Kom afsted hvis til gfe/pse med en ung tøs.

 

///////Punisher 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...