Hop til indhold
Rvm17

Olivia Wild på vej tilbage ???

Recommended Posts

Rvm17 skrev, 1 time siden:

Jeg håber Olivia Wild er Olivia No. 1  .....så er hun værd at vente på ! : )

Jeg læste ellers dit indlæg som du kendte damen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 44 minutter siden:

Olivia Wild er ikke den samme som Oliviano1. 

Tilgengæld var Olivia Wild rigtig dejlig dengang hun huserede på cassiopeiastars.

Jeg husker en Olivia som huserede først hos A-gruppen, så SG og PG, men om hun hed Will eller No.1 husker jeg ikke, andet end at hun var helt perfekt.

Jeg kendte hende mest under hendes eget (private) navn og havde hendes nummer (som ikke virker mere).

Hvis hun er retur, så vil jeg giftes med hende..!!! ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis Thomsen - det er hende jeg søger ! : )

Du er velkommen til at gifte dig med hende, men du skal nok ikke gå for meget i byen, hvis jeg finder ud af, hvor i bor : ))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er vist mange der savner Olivia No1......suk....hun kunne i sandhed kneppe en midt over. 

Men jeg glæder mig over de smil hukommelsen fik trukket frem af denne tråd.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 13 timer siden:

Vi er vist mange der savner Olivia No1......suk....hun kunne i sandhed kneppe en midt over. 

Men jeg glæder mig over de smil hukommelsen fik trukket frem af denne tråd.

K

Smil..? Man får jo nærmest jern på, alene ved minderne..... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 13 timer siden:

Vi er vist mange der savner Olivia No1......suk....hun kunne i sandhed kneppe en midt over. 

Men jeg glæder mig over de smil hukommelsen fik trukket frem af denne tråd.

K

Jeg anskaffer en kæmpestor hund ;-)

Men har nu tænkt mig, at gemme hende fra jer andre.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte for et halvt års tid siden en anden dejlig GP, og vi kom til at tale om Olivia - de er åbenbart veninder.

Derfor ved jeg at Olivia savner os / branchen : )   .....men har svært ved at vende tilbage af private årsager.

Jeg håbede blot det var ved at lykkes for hende....... for hendes - og min - skyld : )) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handsomegentlemancph skrev, for 5 timer siden:

JEG TROEDE LIGE at det var Olivia No. 1. Hende vil jeg rigtig gerne mødes med igen. Der er vist noget med, at hun er sugarbabe, men jeg har ikke haft held til at finde hende, desværre.

Hvis hun sugardater eller på anden vis er til at træffe, må og skal jeg se hende. Hold nu kæft hun var dejlig dengang man kunne møde hende fast. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 3 timer siden:

Hvis hun sugardater eller på anden vis er til at træffe, må og skal jeg se hende. Hold nu kæft hun var dejlig dengang man kunne møde hende fast. :wub:

Jeg har haft kontakt med hende, indtil for ganske kort tid siden. Hun er på pause, da livet ved siden af også skal passes. Hun havde en lille skare kunder, som hun jævnligt kommunikerede med. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...