Rvm17 193 Skrevet 21. Januar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/247829 Er der nogen som ved andet og mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 467 Skrevet 21. Januar, 2020 Ved godt at det er en ufed kommentar - men har du prøvet at skrive til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 21. Januar, 2020 Kan du ikke bare ringe til Olivia på nummeret i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 193 Skrevet 21. Januar, 2020 Har gjort begge dele - uden held : ( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 21. Januar, 2020 Er det samme pige som Olivia nr1? Tålmodighed må påregnes "" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 193 Skrevet 21. Januar, 2020 Jeg håber Olivia Wild er Olivia No. 1 .....så er hun værd at vente på ! : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 21. Januar, 2020 Rvm17 skrev, 1 time siden: Jeg håber Olivia Wild er Olivia No. 1 .....så er hun værd at vente på ! : ) Jeg læste ellers dit indlæg som du kendte damen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 21. Januar, 2020 Olivia Wild er ikke den samme som Oliviano1. Tilgengæld var Olivia Wild rigtig dejlig dengang hun huserede på cassiopeiastars. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 21. Januar, 2020 Coronado skrev, for 44 minutter siden: Olivia Wild er ikke den samme som Oliviano1. Tilgengæld var Olivia Wild rigtig dejlig dengang hun huserede på cassiopeiastars. Jeg husker en Olivia som huserede først hos A-gruppen, så SG og PG, men om hun hed Will eller No.1 husker jeg ikke, andet end at hun var helt perfekt. Jeg kendte hende mest under hendes eget (private) navn og havde hendes nummer (som ikke virker mere). Hvis hun er retur, så vil jeg giftes med hende..!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 193 Skrevet 21. Januar, 2020 Præcis Thomsen - det er hende jeg søger ! : ) Du er velkommen til at gifte dig med hende, men du skal nok ikke gå for meget i byen, hvis jeg finder ud af, hvor i bor : )) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 780 Skrevet 21. Januar, 2020 Vi er vist mange der savner Olivia No1......suk....hun kunne i sandhed kneppe en midt over. Men jeg glæder mig over de smil hukommelsen fik trukket frem af denne tråd. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 22. Januar, 2020 Kanon1 skrev, for 13 timer siden: Vi er vist mange der savner Olivia No1......suk....hun kunne i sandhed kneppe en midt over. Men jeg glæder mig over de smil hukommelsen fik trukket frem af denne tråd. K Smil..? Man får jo nærmest jern på, alene ved minderne..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 22. Januar, 2020 Kanon1 skrev, for 13 timer siden: Vi er vist mange der savner Olivia No1......suk....hun kunne i sandhed kneppe en midt over. Men jeg glæder mig over de smil hukommelsen fik trukket frem af denne tråd. K Jeg anskaffer en kæmpestor hund Men har nu tænkt mig, at gemme hende fra jer andre..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 193 Skrevet 22. Januar, 2020 Jeg besøgte for et halvt års tid siden en anden dejlig GP, og vi kom til at tale om Olivia - de er åbenbart veninder. Derfor ved jeg at Olivia savner os / branchen : ) .....men har svært ved at vende tilbage af private årsager. Jeg håbede blot det var ved at lykkes for hende....... for hendes - og min - skyld : )) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handsomegentlemancph 39 Skrevet 22. Januar, 2020 JEG TROEDE LIGE at det var Olivia No. 1. Hende vil jeg rigtig gerne mødes med igen. Der er vist noget med, at hun er sugarbabe, men jeg har ikke haft held til at finde hende, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 22. Januar, 2020 Handsomegentlemancph skrev, for 5 timer siden: JEG TROEDE LIGE at det var Olivia No. 1. Hende vil jeg rigtig gerne mødes med igen. Der er vist noget med, at hun er sugarbabe, men jeg har ikke haft held til at finde hende, desværre. Hvis hun sugardater eller på anden vis er til at træffe, må og skal jeg se hende. Hold nu kæft hun var dejlig dengang man kunne møde hende fast. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 22. Januar, 2020 Coronado skrev, for 3 timer siden: Hvis hun sugardater eller på anden vis er til at træffe, må og skal jeg se hende. Hold nu kæft hun var dejlig dengang man kunne møde hende fast. Jeg har haft kontakt med hende, indtil for ganske kort tid siden. Hun er på pause, da livet ved siden af også skal passes. Hun havde en lille skare kunder, som hun jævnligt kommunikerede med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg