Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Den+lille+røde

Havde endelig fået tingene til at passe sammen. Så fik bestilt en tid.

Pænt sted i ny rækkevilla i Rødovreområdet. Foregår på 1. salen. Stedet er OK diskret.

Men, noget ældre end billederne umiddelbart viser. Hun er nok først i 40érne.

Noget maskinagtig. - Du kan selv klare det hele. Rense serviet.... lidt blow for at få fyren op....og så kondom på. Telefonen ringer ....bliver dog afvist.

God røv, som gerne tager græsk - sprøjte??

Så er det prøvet....men kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogenlunde den oplevelse jeg også havde for noget tid siden. 

 

Prisen taget i betragtning så er det helt fint. Men vil hellere betale noget mere og få en bedre oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, den 14.2.2020 at 23:00:

Enig - fint til prisen og hun er god til det græske, men så er det vist også det

Prøv at book en Gfe, just saying;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været fast kunde hos  den lille røde gennem 18 mdr, og er kæmpe fan af hendes sut og slug....

Magen til flot, lækker, glad, skøn, dygtig, sexede og helt igennem dejlig kvinde som giver mig de bedste og dejligste orgasmer....

Ikke nok med dette så er priserne også vildt billige og hun suger mig bare fuldstændig tom og ren bagefter.

Får altid en god hyggesnak og har vel egentlig fået et venskab med hende....

Håber virkelig at andre kan opnå den samme og dejlige oplevelse med hende....

Jeg kommer i hvert fald bare igen og igen og igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
smukkepiksolrød skrev, for 42 minutter siden:

Har været fast kunde hos  den lille røde gennem 18 mdr, og er kæmpe fan af hendes sut og slug....

Magen til flot, lækker, glad, skøn, dygtig, sexede og helt igennem dejlig kvinde som giver mig de bedste og dejligste orgasmer....

Ikke nok med dette så er priserne også vildt billige og hun suger mig bare fuldstændig tom og ren bagefter.

Får altid en god hyggesnak og har vel egentlig fået et venskab med hende....

Håber virkelig at andre kan opnå den samme og dejlige oplevelse med hende....

Jeg kommer i hvert fald bare igen og igen og igen....

Du siger billige priser, er det så 10 min blow med slug for 500 kr du mener ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var skuffet. Hun så gammel ud og jeg fik ikke lov at komme i munden på hende, så jeg behøver vel ikke nævne at hun heller ikke slugte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GlatM skrev, den 21.1.2020 at 12:00:

Men, noget ældre end billederne umiddelbart viser. Hun er nok først i 40érne.

Når jeg ser på billederne ser jeg en kvinde, der mest ligner en på minimum 40, hvad ser du - siden du forventede yngre? Jeg spørger af ren nysgerrighed, vi lægger alle mærke til forskellige ting, men jeg undrer mig over din forventning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Advarsel skrev, for 10 minutter siden:

Når jeg ser på billederne ser jeg en kvinde, der mest ligner en på minimum 40, hvad ser du - siden du forventede yngre? Jeg spørger af ren nysgerrighed, vi lægger alle mærke til forskellige ting, men jeg undrer mig over din forventning.

Bestemt minimum 40...... læg moms til, momssatsen er nok omkring de 30%, hænderne sladrer ....................................

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kære forskellige mænd,

Det er jo fuldstændig lige gyldigt hvor gammel eller hvor gammel den lille røde ser ud.

Se lige på den smækre og lækre krop de herrer?????

Hendes lækre og lange hår og et ansigt så smukt og dejligt.

Jeg får altid hvad jeg betaler for op går lige lykkeligt ud derfra hver gang.....

MÆND.....Sørg nu for at være nybarberet i skridtet og nyvasket når i ankommer til en kvinde som skal slikke på jeres Gudestivestang.

Alle mennesker fortrækker jo et stykke værktøj som smager dejligt og lidt ligesom en dejlig Whisky...

Kom nu ind i kampen og hvis i vil have unge tøser på 17-22 år, så tag dem og betal i dyre domme i stedet for.

Jeg ved jo af egen erfaring at kvinder som kommer op i alderen, virkelig ved hvordan en borehammer skal bruges og behandles.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukkepiksolrød skrev, for 15 timer siden:

De kære forskellige mænd,

Det er jo fuldstændig lige gyldigt hvor gammel eller hvor gammel den lille røde ser ud.

Tal dig for dig selv. Det giver også bedre mening, når du nu føler dig hævet over andre - så giver det jo ikke mening at du generaliserer din egen subjektive holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for et lille års tid siden.... og ja konceptet er hurtig ind og hurtig ud... der skal kunder igennem butikken. Jeg synes ikke det var prangende... men hun har en god røv... og så suger hun kuglerne helt tomme, så der var ikke en dråbe tilbage. Men hvad kan man forlange til den pris....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig et styk mandfolk(Daddydick)

Den lille røde koncept er bare så lige til..... Du får hvad du betaler for og når du har været der nogle gange, så bliver der åbnet op

for samtalen og kemien. Jeg sørger altid for at være nybarberet og nyvasket og så får den hele armen med sut og slik på kuglerne, frække øjne som kigger op,

og tilsidst sutter hun mig i den 7 himmel og suger mig helt tom, så det kilder i understellet.

Har før prøvet andre massagepiger og altid kun til blow, meget dyrere, sjusket, ildelugtene af cigaretter og total spild af penge.

Jeg bruger jo hende kun til en ting da jeg jo ikke kan få det derhjemme, så har ikke brug for Gfe..... Hendes koncept er derfor lige hvad jeg har brug for.

Hvis man derimod har brug for hele paletten da nogle mænd jo intet har på hjemmefronten, så er det jo nok en anden boldgade.

Men min erfaring i livet er, at med flere møder hos den samme, kan der opstår der den rette kemi samt et slags venskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
smukkepiksolrød skrev, den 26.9.2020 at 18:53:

De kære forskellige mænd,

Det er jo fuldstændig lige gyldigt hvor gammel eller hvor gammel den lille røde ser ud.

Se lige på den smækre og lækre krop de herrer?????

Hendes lækre og lange hår og et ansigt så smukt og dejligt.

Jeg får altid hvad jeg betaler for op går lige lykkeligt ud derfra hver gang.....

MÆND.....Sørg nu for at være nybarberet i skridtet og nyvasket når i ankommer til en kvinde som skal slikke på jeres Gudestivestang.

Alle mennesker fortrækker jo et stykke værktøj som smager dejligt og lidt ligesom en dejlig Whisky...

Kom nu ind i kampen og hvis i vil have unge tøser på 17-22 år, så tag dem og betal i dyre domme i stedet for.

Jeg ved jo af egen erfaring at kvinder som kommer op i alderen, virkelig ved hvordan en borehammer skal bruges og behandles.

 

 

 

 

enig med Advarsel, fint du er glad og tilfreds, men undlad at tale på andres vegne, hvad de skal syntes .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 2 gange, for alt for længe siden desværre. Hun giver den hele armen og måsen :P.

Desværre er hun kun på formiddag og tidlig eftermiddag. Og der er jeg jo på arbejde for at have råd til at besøge hende :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke imponeret. Har været ved hende to gange, nybarberet/badet og toplækker hvis jeg selv skal sige det. Ingen af gangene får jeg lov at komme i munden og slug er en by i Rusland.

 

Ellers tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Jugger skrev, for 8 timer siden:

Jeg er ikke imponeret. Har været ved hende to gange, nybarberet/badet og toplækker hvis jeg selv skal sige det. Ingen af gangene får jeg lov at komme i munden og slug er en by i Rusland.

 

Ellers tak. 

Det forstår jeg ikke. Da jeg var forbi åd hun det hele med velbehag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo kommet hos hende siden maj 2018 og har altid købt sut og slug for 300-350kr.

Jeg er opmærksom på at man kun har 5 min, så ladningen skal falde inden.

Kan du fortælle nærmere hvordan du blev behandlet????

Jeg undrer mig bare lidt over denne forskelsbehandling???

Hun elsker at sluge hver eneste dråbe af min honning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...