Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst lidt om stedet. Men kan ikke finde tråd. 
Tog chancen og gik ind fra gaden. Der var tid og jeg fik anvist plads på en madras på gulvet. Damen startede med en for mig lidt hård massage og afsluttede med hj i rasende fart.  Hun er let at tale med på dansk. Prisen var meget fair. 
kommer nok ikke igen  
8000


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 4 timer siden:

Nogle gange tager det 20 - 30 sekunder - andre gange går det bare pisse hurtigt :lol:

Med årene forlænges det helt af sig selv til 20 - 30 minutter... :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 21.1.2020 at 11:30:

Havde læst lidt om stedet. Men kan ikke finde tråd. 
Tog chancen og gik ind fra gaden. Der var tid og jeg fik anvist plads på en madras på gulvet. Damen startede med en for mig lidt hård massage og afsluttede med hj i rasende fart.  Hun er let at tale med på dansk. Prisen var meget fair. 
kommer nok ikke igen  
8000


 

Var det af ejeren selv !  Hvis ,  så har jeg haft helt anden oplevelse op til flere gange , da hun er en af mine favoriter når jeg er i DK . Prof. Thai massage , og har aldrig gået ud før tid ,

Korrekt hun er nem at snakke med , og er  også en nydelig moden kvinde , i mine øjne . Har haft rigtig gode timer her . Men vi er jo alle forskellige  ! Kan du have en god dag anyway!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...