Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har været forbi her, og kan fortælle om billeder er af den pige man møder, og om hun giver en god behandling.

https://annoncelight.dk/showad/289631

Skal godt nok forbi Anna i Fredericia idag, men ugen har jo flere dage, så måske et besøg ved Kaew senere på ugen.

Skrevet
Mr1time skrev, den 21.1.2020 at 08:10:

Er der nogen som har været forbi her, og kan fortælle om billeder er af den pige man møder, og om hun giver en god behandling.

https://annoncelight.dk/showad/289631

Skal godt nok forbi Anna i Fredericia idag, men ugen har jo flere dage, så måske et besøg ved Kaew senere på ugen.

Er der ingen som kan fortælle noget

Skrevet
ara skrev, for 9 timer siden:

Er der ingen som kan fortælle noget

Du kan jo tage én for holdet, og dele det med os her ;)

Skrevet

Ville jeg også gerne men kan ikke få kontakt

Skrevet

Var forbi i går, men hun åbnede ikke selvom jeg havde aftalt en tid. Skrev osse men uden svar

Skrevet

Var forbi forleden. Hun er en lille bitte smuk pige. Noget af det kønneste jeg har set i byen. Så langt så godt.....

Desværre stråler det ud af hende at hun aldrig skulle være hoppet på et fly for at "forkæle" os Odenseanere. Hun er mut, småtrist og tankerne er vist et helt andet sted så der ikke er den mindste indlevelse. Seancen varede kun 18 minutter da der ikke blev lagt op til nogen form for massage bagefter. Jeg gad ikke spørge da det vist var bedst at jeg bare kom videre. Bliv væk hvis I vil være god ved hende. Så må vi håbe hun snart selv opdager at det er bedst at smutte hjem og finde et job hun kan lide.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.