Hop til indhold

Recommended Posts

Mr1time skrev, den 21.1.2020 at 08:10:

Er der nogen som har været forbi her, og kan fortælle om billeder er af den pige man møder, og om hun giver en god behandling.

https://annoncelight.dk/showad/289631

Skal godt nok forbi Anna i Fredericia idag, men ugen har jo flere dage, så måske et besøg ved Kaew senere på ugen.

Er der ingen som kan fortælle noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
ara skrev, for 9 timer siden:

Er der ingen som kan fortælle noget

Du kan jo tage én for holdet, og dele det med os her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden. Hun er en lille bitte smuk pige. Noget af det kønneste jeg har set i byen. Så langt så godt.....

Desværre stråler det ud af hende at hun aldrig skulle være hoppet på et fly for at "forkæle" os Odenseanere. Hun er mut, småtrist og tankerne er vist et helt andet sted så der ikke er den mindste indlevelse. Seancen varede kun 18 minutter da der ikke blev lagt op til nogen form for massage bagefter. Jeg gad ikke spørge da det vist var bedst at jeg bare kom videre. Bliv væk hvis I vil være god ved hende. Så må vi håbe hun snart selv opdager at det er bedst at smutte hjem og finde et job hun kan lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...