Hop til indhold
EPO

Daria superflot krop middel service

Recommended Posts

Besøgte  Daria

Super flot krop sindsygt flotte struttende ungpige bryster..  Nul engelsk men god til tysk, hvad jeg ikke er :-)

Hun ville gerne levere en god service , men kunne ikke rigtig. Først slikkede jeg hende i rimelig lang tid . men hun formåde at holde sit underliv på en special måde så jeg kun kunne nå det nederste af hendes mis. Bla ved at ligge sine ben på min skulder og presse mig fast

Hun gav egentlig et udmærket blowjob med gummi med god øjen kontakt varieret med pauser hvor hun nussede mig og bollerne godt og grundt .

Selve sexen havde hun også trix , hun havde hånden ned ved pikken hele tiden så jeg ikke kunne komme i bund . dette kunne hun dog ikke bagfra .

Er udrustet lidt over gemmensnit så burde ikke være det ?

Flere gange under agten sagde good flere gange. Typisk for piger der ikke rigtig kan levere

Jeg havde taget 30 min til 700

Hvis du vl nyde en petit ungpige med den flotteste lille krop er hun et go til 15 min. Hun var god men sin øjenkontakt.

Desværre var der så ting der gjorde at hun tydeligvis ikke helt havde sig selv med.

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hun ser da super sprød ud. Er det hende på billederne man møder? 

Hvor høj vil du skyde hende til at være? ... Der er ikke angivet nogen priser i annoncen. Hvordan ligger prisniveauet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hende .vildt lækker super flotte bryster der strutter som de nu. Kan på en meget ung pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Nummeret er ikke tilgængeligt - er fuglen er fløjet?

De bryster er jo for vanvittige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...