EPO 222 Skrevet 20. Januar, 2020 Besøgte Daria Super flot krop sindsygt flotte struttende ungpige bryster.. Nul engelsk men god til tysk, hvad jeg ikke er Hun ville gerne levere en god service , men kunne ikke rigtig. Først slikkede jeg hende i rimelig lang tid . men hun formåde at holde sit underliv på en special måde så jeg kun kunne nå det nederste af hendes mis. Bla ved at ligge sine ben på min skulder og presse mig fast Hun gav egentlig et udmærket blowjob med gummi med god øjen kontakt varieret med pauser hvor hun nussede mig og bollerne godt og grundt . Selve sexen havde hun også trix , hun havde hånden ned ved pikken hele tiden så jeg ikke kunne komme i bund . dette kunne hun dog ikke bagfra . Er udrustet lidt over gemmensnit så burde ikke være det ? Flere gange under agten sagde good flere gange. Typisk for piger der ikke rigtig kan levere Jeg havde taget 30 min til 700 Hvis du vl nyde en petit ungpige med den flotteste lille krop er hun et go til 15 min. Hun var god men sin øjenkontakt. Desværre var der så ting der gjorde at hun tydeligvis ikke helt havde sig selv med. EPO 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 127 Skrevet 22. Januar, 2020 Tak for anmeldelsen. Hun ser da super sprød ud. Er det hende på billederne man møder? Hvor høj vil du skyde hende til at være? ... Der er ikke angivet nogen priser i annoncen. Hvordan ligger prisniveauet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hammer on 42 Skrevet 23. Januar, 2020 EPO skrev, den 20.1.2020 at 22:10: Super flot krop sindsygt flotte struttende ungpige bryster.. Är det henne på bilderna? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 23. Januar, 2020 Ja det er hende .vildt lækker super flotte bryster der strutter som de nu. Kan på en meget ung pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aandersen Skrevet 23. Januar, 2020 Nummeret er ikke tilgængeligt - er fuglen er fløjet? De bryster er jo for vanvittige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg