Hop til indhold
Thomas88

If I only can choose two...

Recommended Posts

Hi,

Swedish guy, write in English so even the girls in this forum can read and maybe suggest themselves :)

Lives in northern part of Sweden, has about 11 hours of driving to your beautiful town and my next trip to Cph will be in mid March. It's hard for me to "just go to Copenhagen" by that reason, so I always try to plan my visit carefully

Some short words about my preferences (not per say definite) and then on to my question


Earlier I've been with Matylda (oh, my god...), Sif (those breasts...) and a handful more but the girls mentioned is two of a kind. I do like the GFE-style of sex, no rush, lots of kissing, touching and laughing. I did meet a girl earlier that almost only could say "please fuck me" in English and that doesn't do the trick for me. A pretty face is important for me and her rank will definitely go up if she is ok with receiving COF.

I have an idea or let us call it a shortlist of 2-3 girls, but I will first ask you guys  :-)

By that short description, which two girls would you set up a date with and why? One in the evening, one in the morning after?

BR

Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver på dansk ;)

Hvis det må være en udenlandsk pige, så kan jeg varmt anbefale Lena. Hun er sød og køn og kærlig. Lena er så dejlig "tøset, piget" på den fede måde. Jeg har besøgt hende 2 gange, og flere vil komme. Læs hendes anbefalinger!

God tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, 1 time siden:

Hvis det må være en udenlandsk pige, så kan jeg varmt anbefale Lena

Tack :-) Hon ser fin ut, sett hennes annons flera gånger och ska läsa recensionerna lite närmare. Om du träffar Lena på kvällen, vem skulle du träffa på morgonen? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 10 timer siden:

"tøset, piget" på den fede måde.

Hvad betyder det? Sådan en sætning har jeg aldrig set før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

Hvad betyder det? Sådan en sætning har jeg aldrig set før. 

Noget er svært at forklare, men skal opleves. Jeg har ikke bedre ord for det. Måske kan andre hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Jamen Filippa er da et must:wub: Mandag og torsdag i Gentofte. Nogen gange også på Frederiksberg. 

Men kun hvis du ikke kun går efter piger med store bryster. Jeg synes at mindes fra tidligere indlæg?

Tack Miller :) Du har bra minne och jag gillar både stora bröst, fina ansikten och gärna COF. Är ju "bara" två av tre på henne, men Filippa är definitivt på min "hot-list" efter dina fina ord om henne sen tidigare :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...