Hop til indhold
Gæst

Sif - dejligt knald på Mon Cherie:)

Recommended Posts

Gæst

Hej - jeg besøgte dejlige Sif på Mon Cherie i går, søndag, på Mon Cherie - hun er dejlig:)
 

Tog 30 minutter til 1100.

 
Ankom 10 minutter inden den aftalte tid og blev lukket ind af den søde telefondame og fik et bad da jeg havde cyklet til Rødovre. Blev lukket ind i lokalet og så kom Sif ind; hun er rigtig dejlig:) Særligt brysterne sidder bare helt fantastisk, og hun er rigtig sød at snakke med:)
 
Hun nærmede sig og vi begyndte at røre ved hinanden stående - da vi begge var afklædte så hun mit allerede halvstive jern og sagde “uha, det var en ordentlig en” og fniste - og hun var nødt til at forlade lokalet for at finde kondomer i større størrelse - og hun sagde også at hun er snæver så jeg skulle passe på hende:) Det lovede jeg.
 
Da hun kom tilbage startede jeg med at mærke, kysse og gramse hendes sexede, store, bløde, ægte bryster og fik godt med jern på - så gav hun mig et dejligt blowjob på sengen, red mig lidt og sagde så drillende: “nu er det din tur til at arbejde” - jeg startede med at spørge om hun ville slikkes; det ville hun gerne:) Hun lød til at hun nød det. Hendes fisse er flot - rigtig ungpigefisse, ikke noget der hænger sjovt nogle steder henne:) Så tog jeg hende i missionær, og det var her det blev rigtig godt; hun stønnede rigtig dejligt (skuespil eller ægte - så tændte det mig at høre), god øjenkontakt - sådan kørte vi på i måske 10 minutter, hvor jeg æltede hendes store bryster og kyssede hende på halsen.....i håbet om at ophidse hende også - jeg måtte hele tiden kontrollere at jeg ikke kom for hurtigt, for det var altså lækkert:) Vi kyssede også en smule, sådan lidt tantekys - jeg ville dog gerne have snavet igennem med tungen, men Sif var tilbageholdende; tror måske fordi jeg var lidt svedig efter at have cyklet derud (jeg var stadig varm så jeg svedte hurtigt på trods af badet....), håber ikke der ellers var en grund til at vi ikke tungekyssede (har læst om andre der har fået dejlige snavere ved hende).... men dejligt var det i missionæren alligevel og efter ca 10 minutter var jeg så stiv at jeg måtte trække mig ud og slikke lidt fisse for lige at kunne holde en smule længere - Sif dirigerede mig lidt så jeg bedre kunne ramme helt rigtigt:) Dejlige støn fra hende:)
 
Tilbage i missionær, stadig med stort jern på - efter et par minutter blev der banket på døren, og jeg sikrede mig at jeg fik en stor udløsning - Sif grinede da hun så kondomet med masser af sperm “det trængte du da vist til” :):)
 
Vi snakkede lidt om seksuelt overførte sygdomme, det har hun fuldstændig styr på, og det er jo fedt:) Jeg har tidligere prøvet bareback blowjobs fra udenlandske massagepiger og har heldigvis ikke pådraget mig noget; men jeg synes Sif har ret i at det er for risikabelt og vil fremadrettet kun få suttet pik med gummi. At slikke fisse er ret ufarligt, dog....
 
Var ude 35 minutter efter Sif var kommet ind, så jeg fik min fulde halve time:)
 
Hun er dejlig - det ærgrede mig bare lidt at jeg ikke fik hende til at komme og at hun ikke rigtig ville tungekysse; nå.... måske en anden gang - hvis jeg vidste hun ville kysse med tungen ville jeg komme igen:) Det kan være det var et eller andet med mig; ikke sikker - mener jeg havde mundhygiejnen helt i orden; not sure...håber ikke jeg var en “træls” kunde for hende af en eller anden grund; eller måske var hun bare ikke liderlig i går.....
 
Dejlig pige - pas godt på hende, drenge:) Og dem der kan få hende helt tændt får sikkert en endnu bedre oplevelse end min - jeg vil sige 9 af 10:) Det var et dejligt knald:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Loveyouladies skrev, for 8 minutter siden:

Særligt brysterne sidder bare helt fantastisk

Hørt!!!! Det bliver ikke bedre. Tror snart jeg må forbi og ligne en lynkelig idiot igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse. Jeg har også besøgt Sif engang for snart en del måneder siden, det var ude på Pussy Galores på Finsensvej. Jeg bestilte 45 minutter til 1600 kr, og havde en skøn oplevelse. Sif er virkelig en smuk pige på alle mulige måder, og meget behagelig og selvsikker. Man føler sig hurtigt godt tilpas i hendes selskab. Overvejer snart at besøge hende igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde! Tak for dine søde ord! Det var virkelig dejligt! :

Det med tungekys, det var 100% fordi det var så meget sved indblandet - jeg var våd i hele ansigtet efterfølgende :D (dog også andre steder, dejligt ;) Det ikke din skyld - ved godt du kom direkte fra en lang cykeltur! :D Men jeg kan godt have det lidt svært med sved hvis det drypper fra os begge :D (ved godt det er mærkeligt) sorry. 

Du var super dejlig! Og en virkelig dejlig pik ;)

Så næste gang slukker vi varmen på værelset, åbner vinduerne og giver den max gas med kys og knepperi ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal altså ikke besøge SIF hvis man har en lille eller gennemsnitlig pik, hun foretrækker dem store. Tak for info :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 6 timer siden:

Man skal altså ikke besøge SIF hvis man har en lille eller gennemsnitlig pik, hun foretrækker dem store. Tak for info :) 

Men - det er det vel da ingen som har...? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 timer siden:

Man skal altså ikke besøge SIF hvis man har en lille eller gennemsnitlig pik, hun foretrækker dem store. Tak for info :) 

Haha alle er velkomne! :) Jeg foretrækker ikke noget fremfor andet. Uanset størrelse handler det jo om hvordan man bruger den ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystfisker skrev, for 37 minutter siden:

Hej med jer. jeg har også besøgt Siff. Og nej Sif kysser ikke med tungen. Hun kommer med forskellige undskyldning for ikke at gøre det.

 

 

Det er simpelthen en direkte løgn! Den eneste grund der kan være til, at jeg ikke kysser, det er hvis man kommer med dårlig mundhygiejne! Og jeg snakker ikke kun om cigaret-ånde. Men hvis man decideret har en ånde værre end døden selv, så har jeg ikke lyst til at stikke tungen i personen. Det er vel forståeligt nok. Der må være grænser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 35 minutter siden:

Det er simpelthen en direkte løgn! Den eneste grund der kan være til, at jeg ikke kysser, det er hvis man kommer med dårlig mundhygiejne! Og jeg snakker ikke kun om cigaret-ånde. Men hvis man decideret har en ånde værre end døden selv, så har jeg ikke lyst til at stikke tungen i personen. Det er vel forståeligt nok. Der må være grænser. 

Selvsagt har du ret @Sifpigen. Det sku ik engang være et diskutionstema! Selv bruger jeg Braun oral-control og ryger ikke. Meget kysse-venlig. Må jeg blive testet..?

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 2 timer siden:

Selvsagt har du ret @Sifpigen. Det sku ik engang være et diskutionstema! Selv bruger jeg Braun oral-control og ryger ikke. Meget kysse-venlig. Må jeg blive testet..?

:wub:

Du skal være meget velkommen søde! :) 

Jeg synes ikke selv jeg er ultra sart, men forventer man har en ren mund, ligesom jeg børster tænder inden min gæst kommer :) ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 3 timer siden:

Du skal være meget velkommen søde! :) 

Jeg synes ikke selv jeg er ultra sart, men forventer man har en ren mund, ligesom jeg børster tænder inden min gæst kommer :) ❤️

Nu må jeg fået taget mig sammen til at besøge SIF

 

lystfisker skrev, 1 time siden:

Sif

Hold da nu til sandheden. Du ville ikke kysse med mig. Og jeg har ikke dårlig mundhygiejne. Og det samme har jeg hørt fra andre.

Hej lystfisker.

Nogle gange kan kemi også gøre udsalget.

Virker du en smule sur/stressede eller du bare ligner en tordensky, ja så giver det sig selv, kommer du med et smil og lige fortæller at hvor ser du sød ud eller flot smil, i stedet far at stå og savle og sige flotte patter.

Bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystfisker skrev, for 2 timer siden:

Sif

Hold da nu til sandheden. Du ville ikke kysse med mig. Og jeg har ikke dårlig mundhygiejne. Og det samme har jeg hørt fra andre.

Waaaauw :D 

Jamen det er da nok sandheden at jeg ikke har villet kysse med dig. Du har muligvis været for voldsom eller haft dårlig mundhygiejne af en eller anden art. 

Men du mener åbenbart at alle dem som siger jeg tungekysser og har tungekysset med mig mange gange, de lyver så? De eneste grunde til at jeg ikke kysser er dårlig mundhygiejne eller hvis man decideret "voldtager" min mund - det er ikke lækkert. Så det må have været en af delene. 

Jeg hæfter mig også ved at du skriver, at jeg kom med "dårlige undskyldninger"? Nu skal det lige siges at jeg inden for 3 måneder har været ramt af, en operation i min tand og en halsbetændelse og jeg kunne derfor knap nok give et blowjob. Så det er muligt at jeg har prioriteret at give dig et lækkert blowjob kontra at kysse med dig eller du har haft dårlig mundhygiejne og jeg har prøvet og sige det til dig på en pæn måde. Der skulle jeg måske bare have været direkte.  

Men ved du hvad? Hvis det var så forfærdeligt at jeg ikke lige kyssede dig den dag du var der. Så skulle du have sagt det ligeud til mig. KOMMUNIKATION. Så kunne vi have haft en ærlig dialog omkring det. Jeg kan ikke ændre på det når du sidder på tasterne bag din skærm derhjemme.

Men der er heldigvis så mange andre dejlige piger i branchen. Så må du se om de gider stikke tungen i dig. Bare vær klar i spyttet omkring hvad du ønsker ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 time siden:

Nu må jeg fået taget mig sammen til at besøge SIF

 

Hej lystfisker.

Nogle gange kan kemi også gøre udsalget.

Virker du en smule sur/stressede eller du bare ligner en tordensky, ja så giver det sig selv, kommer du med et smil og lige fortæller at hvor ser du sød ud eller flot smil, i stedet far at stå og savle og sige flotte patter.

Bare en tanke

Du skal være hjertelig velkommen søde du! 

Ydermere... Du har ret. Kemi er vigtigt!. Jeg kan dog sagtens kysse med mænd jeg ikke umiddelbart har kemi med - det er bare alfa/omega med god mundhygiejne - hvilket for mig også er et mega turn on - at manden ligesom også har gjort lidt ud af sig selv inden han besøger mig.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, första gången jag skriver här. Hoppas att mina danska vänner förstår svenska. kan skriva på engelska annars.

Jag tror inte att Sif behöver förklara något alls.Hon bestämmer vem hon vill kyssa. Jag vill hylla alla danska GP, särskilt Sif som ger mycket av sig själv och hennes recensioner här är mycket positiva. Jag kysser inte Sif för det blir för personligt för mig, men jag kysste henne i början när hon var ny. Jag är bara tacksam för att det finns skönheter som SiF och andra som erbjuder sina tjänster. Danska kvinnor som Sif och Jasmin är ”female perfection ” för mig.

Let us treat them with respect

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...