Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Efter at have læst alle de gode anmeldelser, så vil jeg gerne byde ind med min første anmeldelse.

Jeg har altid været meget tiltrukket af thaipiger og tog på mit første besøg hos http://www.thaimassage76.dk igår. Jeg ringede og bestilte tid til en times tantramassage til 500,-. Da jeg ankom blev jeg modtaget af en meget sød og smilende thaipige. Jeg blev vist ned på det bagerste værelse hvor pigen spurgte hvad jeg hed og præsenterede sig som Emy (hende med tatoveringen ved navlen). Jeg smed tøjet og lagde mig på briksen imens hun begyndte massagen. Efter få minutter spurgte hun om jeg havde prøvet b2b før, hvilket jeg ikke havde og tilbød ekstra inc.b2b som jeg sagde ja tak til. Hold da op det var lækkert og ikke sidste gang jeg skal have det ;)

Så gik hun igang med massagen af bagsiden og så vi begyndte at snakke. Emy er en utrolig sjov og charmerende pige som griner og laver sjov og jeg følte virkelig at vi havde en god kemi. Hun er meget snaksaglig og vi begyndte at snakke om at hun var god til at lave mad og hun synes jeg var en god mand osv, så vi var næsten blevet gift inden vi var færdige, troede jeg :)

Så startede hun med sin b2b og gned sin dejlige krop imod min ryg og kyssede mig i nakken. Det var noget som gav liv i de nedre områder. Når hun fortsatte sin massage, så tog hun min ene arm ned langs side og sad let oven på den så jeg kan røre hendes dejlig bagdel. Efter en halv times tid, så vendte hun mig om på ryggen og forsatte sin b2b og så rejste den lille sig for alvor. Først lidt bj, så en rigtig god ridetur, sluttede af med missionær, hvor jeg ikke kunne holde mere. Bagefter lå vi et pænt stykke tid tæt sammen og bare nussede lidt og slappede af. Så hoppede vi i bad sammen hvor hun vaskede og skrubbede mig over det hele.

Desværre rejser Emy hjem til Thailand imorgen, men hun håbede at komme tilbage igen om 3-4 måneder og til samme sted. Så skal jeg helt sikkert besøge hende igen.

Men alt ialt en rigtig god oplevelse med god tid og service. Det synes generelt at der er, de thaisteder jeg har været. I modsætning til mange danske steder hvor man næsten føler at der er stopur og ekstrabetaling for næsten alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse :)

Ærgeligt at hun er smuttet, jeg kunne godt tænke mig sådan en tur imorgen formiddag.

hvad betalte du for det hele ?

Jeg tog en times tantra til 500,- og efterfølgende b2b med hele pakken for 1000,-. Så 1500,- ialt. Måske lidt i den dyre ende, men det var oplevelsen værd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...