Hop til indhold
Guest lurepikken

KÆMPE I Skål

Recommended Posts

Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 8 minutter siden:

Hmmm hvor? :huh: Tsk tsk tsk.... :) Ville da gerne læse lidt om hende... :-P 

Svært når hun har åbent fra 15.....og til 15.......:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
desireto2 skrev, for 1 time siden:

Hvordan skal dette forstås? Har overvejet at besøge hende..

Nok at hun har skrevet forkert i sin annonce. Men skriv dog til hende og spørg hvornår hun har åbent. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Ja var sgu lidt for hurtig... men lurepikken skulle du ikke finde Assens istedet for bare og sidde og lureB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Vil godt nok håbe en af de grønne kommer i kampen.. den tone der er sgu ikke værdig overfor andre mennesker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, 1 time siden:

Vil godt nok håbe en af de grønne kommer i kampen.. den tone der er sgu ikke værdig overfor andre mennesker...

Du er altid velkommen til at rapportere indlæg du mener overtræder vores retningslinjer. 

Jeg har ryddet op i tråden og delt advarsler ud. 

Hvis en pige ikke er noget man tænder på, så skal man IKKE begynde at skabe en debat i tråden med sine holdninger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

normalt anmelder jeg aldrig piger, men lige netop denne søde skønne tøs fra Assens har jeg haft den fornøjelse og møde.

Jeg holdte fra hendes hjem et godt stykke derfra og sendte en sms om at jeg var kommet lidt i god tid, bare så hun vidste jeg holdte der og sørme ik om hun gav mig grønt lys til at komme.

Der var en diskret parkeringsplads bagved hendes hus og blev taget godt imod hende. Op på førstesalen hvor hendes store dobbeltseng stod og pengene lagde jeg i vindueskarmen og legen kunne starte.

Jow det var et par ordenlige store bryster og da jeg lagde mig med for at få et blowjob inden hun skulle have en tur, så skete der det at hun tømte mig direkte på stedet.

Utrolig sød kvinde og sutter som en malkemaskine, som første stopper ved 25 ltr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
2cool skrev, for 9 timer siden:

normalt anmelder jeg aldrig piger, men lige netop denne søde skønne tøs fra Assens har jeg haft den fornøjelse og møde.

Jeg holdte fra hendes hjem et godt stykke derfra og sendte en sms om at jeg var kommet lidt i god tid, bare så hun vidste jeg holdte der og sørme ik om hun gav mig grønt lys til at komme.

Der var en diskret parkeringsplads bagved hendes hus og blev taget godt imod hende. Op på førstesalen hvor hendes store dobbeltseng stod og pengene lagde jeg i vindueskarmen og legen kunne starte.

Jow det var et par ordenlige store bryster og da jeg lagde mig med for at få et blowjob inden hun skulle have en tur, så skete der det at hun tømte mig direkte på stedet.

Utrolig sød kvinde og sutter som en malkemaskine, som første stopper ved 25 ltr

Tusind tak for de søde ord, det rør mig virkelig at du ville give mig en positiv anmeldelse.. det gav mig lidt selvtillid igen efter de knap så pæne ord igår.. glæder mig til vi skal ses igen:D så skal jeg nok stoppe sutte maskinen i tide...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har såmænd også haft fornøjelsen af den skønne Snuskepigen<3 

Og mine forventninger blev til fulde indfriet. 

Store dejlige bløde bryster, en glat og våde fisse, og så sutter hun så englene synger.

En god omgang i flere stillinger.

En krammer i døren og tak for nu.

Tilbage i bilen sad jeg med røde kinder og modtog en dejlig sms fra den skønne kvinde (: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...