Ksm 135 Skrevet 20. Januar, 2020 Hej nogen som kan berette noget ? Hun ser mega dejlig ud skal til Århus imorgen så kunne være rart men et hint om hun skal besøges eller man skal prøve noget andet, nogen forslag måske ? https://annoncelight.dk/showad/288422 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 20. Januar, 2020 Prøv at tjekke PP massage, pigerne Cici & Gip er superskønne & mere end megafrække ;;;;; 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 20. Januar, 2020 Jeg stemmer for at prøve Lulu. Ved godt at Gip og Cici ved PP får vilde anmeldelser, men hvis de billeder af Lulu holder hvad de lover er jeg selv en sucker for små kønne thaipiger. Tænk hvis guldet er lige der hos hende? Og så kunne man jo håbe på en god anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. Januar, 2020 Hvis billederne holder, er Lulu en rigtig lækker pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 20. Januar, 2020 Hvis jeg besøger hende imorgen så kommer der en anmeldelse og det er 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 20. Januar, 2020 Men hvordan der ikke ligger en anmeldes af sådan en lækker thai i Århus er lidt mystisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 21. Januar, 2020 Det er hende på billederne. Hun er sød nok og fin oplevelse. Du kan også finde anmeldelser fra da hun var i Vejle. Jeg var bare selv mere til rida da hun var samme sted pga kemien. Men jeg kunne da godt finde på at besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Januar, 2020 Ksm skrev, for 22 timer siden: Men hvordan der ikke ligger en anmeldes af sådan en lækker thai i Århus er lidt mystisk. Det er desværre ikke populært at lave en anmeldelse i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 21. Januar, 2020 Den flittige skrev, 1 time siden: Det er desværre ikke populært at lave en anmeldelse i Århus du kunne jo prøve selv .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Januar, 2020 thomas 123 skrev, 1 time siden: du kunne jo prøve selv .... Hvad skete der sidst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 21. Januar, 2020 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Hvad skete der sidst ? haha den dynamiske duo ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 21. Januar, 2020 steve skrev, for 15 timer siden: Det er hende på billederne. Hun er sød nok og fin oplevelse. Du kan også finde anmeldelser fra da hun var i Vejle. Jeg var bare selv mere til rida da hun var samme sted pga kemien. Men jeg kunne da godt finde på at besøge hende igen. Har kigget i dine tråde men ser ingen anmeldelse fra Vejle af pigen. Har jeg overset noget ?? 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 22. Januar, 2020 8000 skrev, for 7 timer siden: Har kigget i dine tråde men ser ingen anmeldelse fra Vejle af pigen. Har jeg overset noget ?? 8000 Det er ikke mig der har anmeldt hende der. Jeg ja. Heller ikke huske om hun brugte samme navn. Men hun fik udemærket anmeldelser. Og hun giver også fin service i Århus. Jeg syntes bare jeg havde bedre kemi med rida. Så tag du bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 22. Januar, 2020 steve skrev, for 10 timer siden: Det er ikke mig der har anmeldt hende der. Jeg ja. Heller ikke huske om hun brugte samme navn. Men hun fik udemærket anmeldelser. Og hun giver også fin service i Århus. Jeg syntes bare jeg havde bedre kemi med rida. Så tag du bare afsted Lige et par ? Mere beklager hvis jeg er fstsvag Du skriver at hun også giver fin service i Aarhus. Kan du uddybe service ovs. (Ydelser) Arbejder hun på klinik eller privat Ægte billeder ?? 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 24. Januar, 2020 8000 skrev, den 22.1.2020 at 17:35: Lige et par ? Mere beklager hvis jeg er fstsvag Du skriver at hun også giver fin service i Aarhus. Kan du uddybe service ovs. (Ydelser) Arbejder hun på klinik eller privat Ægte billeder ?? 8000 Ja billeder er ægte. Jeg ved ikke hvad du specifikt leder efter med service, for der står jo en del i annoncen. Så vel det normale, men ellers kan du vel spørge hende? Det er et lidt privat sted i en lejlighed med flere piger. Men mon ikke naboerne ved hvad der forgår der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodison 3 Skrevet 24. Januar, 2020 Jeg har besøgt Lulu.. Stedet er en udmærket og diskret lejlighed i Århus N. Det er et sted hvor man kan komme og gå ret ubemærket.. Især hvis man dukker op så sent som jeg gjorde. Starten på vores møde var dog ikke god, idet jeg havde bøvl med at finde den rigtige lejlighed.. Der er saftsume mange ens lejligheder.. . Men hun lukkede da op for mig selv om jeg var lidt sent på den. At vi kom lidt skævt ind på hinanden forstyrrede måske nok seancen - jeg havde bestilt en halv time - og kemien opstod aldrig helt mellem os. Jeg nød hendes berøringer og massage men fornemmede ikke helt hendes tilstedeværelse.. Med et hj og en overfladisk massage tog jeg ret skuffet afsted uden at det blev den store oplevelse. Skal siges at Lulu er en sød og køn pige.. - Men givet ikke pigen på billederne fra siden! Jeg er måske nok kræsen og forlanger mer end et godt udseende.. Og det har jeg oplevet hos thai piger andre steder i Aarhus :) . 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 25. Januar, 2020 Citat En skriver at billeder er ægte, en anden at de ikke er, er lidt forvirret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg