Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg stemmer for at prøve Lulu. Ved godt at Gip og Cici ved PP får vilde anmeldelser, men hvis de billeder af Lulu holder hvad de lover er jeg selv en sucker for små kønne thaipiger. Tænk hvis guldet er lige der hos hende? Og så kunne man jo håbe på en god anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende på billederne. Hun er sød nok og fin oplevelse. Du kan også finde anmeldelser fra da hun var i Vejle. Jeg var bare selv mere til rida da hun var samme sted pga kemien. Men jeg kunne da godt finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Ksm skrev, for 22 timer siden:

Men hvordan der ikke ligger en anmeldes af sådan en lækker thai i Århus er lidt mystisk.

Det er desværre ikke populært at lave en anmeldelse i Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, 1 time siden:

du kunne jo prøve selv .... :) 

 

Hvad skete der sidst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 15 timer siden:

Det er hende på billederne. Hun er sød nok og fin oplevelse. Du kan også finde anmeldelser fra da hun var i Vejle. Jeg var bare selv mere til rida da hun var samme sted pga kemien. Men jeg kunne da godt finde på at besøge hende igen.

Har kigget i dine tråde men ser ingen anmeldelse fra Vejle af pigen. Har jeg overset noget ??

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 7 timer siden:

Har kigget i dine tråde men ser ingen anmeldelse fra Vejle af pigen. Har jeg overset noget ??

8000

Det er ikke mig der har anmeldt hende der. Jeg ja. Heller ikke huske om hun brugte samme navn. Men hun fik udemærket anmeldelser. Og hun giver også fin service i Århus. Jeg syntes bare jeg havde bedre kemi med rida. Så tag du bare afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 10 timer siden:

Det er ikke mig der har anmeldt hende der. Jeg ja. Heller ikke huske om hun brugte samme navn. Men hun fik udemærket anmeldelser. Og hun giver også fin service i Århus. Jeg syntes bare jeg havde bedre kemi med rida. Så tag du bare afsted 

Lige et par ? Mere beklager hvis jeg er fstsvag

Du skriver at hun også giver fin service i Aarhus. Kan du uddybe service ovs. (Ydelser)
Arbejder hun på klinik eller privat  

Ægte billeder ??

8000

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 22.1.2020 at 17:35:

Lige et par ? Mere beklager hvis jeg er fstsvag

Du skriver at hun også giver fin service i Aarhus. Kan du uddybe service ovs. (Ydelser)
Arbejder hun på klinik eller privat  

Ægte billeder ??

8000

 

 

Ja billeder er ægte.

Jeg ved ikke hvad du specifikt leder efter med service, for der står jo en del i annoncen. Så vel det normale, men ellers kan du vel spørge hende? Det er et lidt privat sted i en lejlighed med flere piger. Men mon ikke naboerne ved hvad der forgår der.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Lulu.. 

Stedet er en udmærket og diskret lejlighed i Århus N. Det er et sted hvor man kan komme og gå ret ubemærket.. Især hvis man dukker op så sent som jeg gjorde. Starten på vores møde var dog ikke god, idet jeg havde bøvl med at finde den rigtige lejlighed.. Der er saftsume mange ens lejligheder.. .

Men hun lukkede da op for mig selv om jeg var lidt sent på den. At vi kom lidt skævt ind på hinanden forstyrrede måske nok seancen - jeg havde bestilt en halv time - og kemien opstod aldrig helt mellem os. Jeg nød hendes berøringer og massage men fornemmede ikke helt hendes tilstedeværelse.. Med et hj og en overfladisk massage tog jeg ret skuffet afsted uden at det blev den store oplevelse. 

Skal siges at Lulu er en sød og køn pige.. - Men givet ikke pigen på billederne fra siden! 

Jeg er måske nok kræsen og forlanger mer end et godt udseende.. Og det har jeg oplevet hos thai piger andre steder i Aarhus :) 

.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Citat

 

En skriver at billeder er ægte, en anden at de ikke er, er lidt forvirret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...