Hop til indhold
Coronado

Søger fyr til at kneppe Carolina (seductiongirls)

Recommended Posts

Hej gutter! Jeg har lavet en aftale med Carolina, som jeg er relativt fast gæst hos, om at jeg gerne vil se hende blive kneppet godt og grundigt inden jeg selv går i gang med hende.

Setup er nogenlunde sådan her:

Jeg sidder i stolen i selve rummet, sammen med Carolina. Du kommer ind fra et bad. I går i gang med at lege mens jeg kigger på. Jeg er ikke fuldt påklædt men heller ikke nøgen. Du skal bare gå til den med hende, så gerne en der har godt styr på pikken. Regner ikke med at du skal være sammen med hende i mere end 30 minutter. Når du er kommet, smutter du ud og herfra tager jeg over. 

Jeg har ikke krav til udseende eller alder, bare du hviler i dig selv. Resten af detaljerne tager vi over PB. Jeg tænker det bliver d. 7. Februar hvis muligt.

Håber i er friske! Jeg søger kun fordi Carolina ikke har held med søgningen indtil videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Coronado skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tænker det bliver d. 7. Februar hvis muligt.

Lige d. 7. er helt perfekt, og frisk set-up må jeg sige! B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

jeg kan godt den dag - er der en lille mønt i foretagendet ? eller er det ren "pro bono" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...