Hop til indhold
Domin

Ophelia 20 års studine Horsens

Recommended Posts

Hej gutter denne dejlige studine kan klart anbefales. :):):) Hun tilbyder en mega fræk blowjob hvor jernet begraves helt ned i halsen og bliver slikket super rent efter afgang. Nød vand-udsigten mens jeg blev slikket og suttet, Total lækkert.... Prøv det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Domin er ikke så skarp på at lave links. 
men hun findes på annoncelight. 
dig en noget tvivlsom profil uden billeder eller et tlf nummer. 
men tilgengæld er han god til nogle helt “tomme” anmeldelser uden nogen forfor for detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja french..Man skriver lige en lille mail til hende - så kommer der 5 grynede billeder. Hun vil ikke skrive noget om ydelser og priser - har spurgt

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun findes, men kan være lidt træg i dialog. Hun sælger blow og sex. Og efter eget udsagn byens bedste. Der er vi så ikke helt enige, det er udemærket, men byens bedste, nej det er det så ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 27 minutter siden:

Hun findes, men kan være lidt træg i dialog. Hun sælger blow og sex. Og efter eget udsagn byens bedste. Der er vi så ikke helt enige, det er udemærket, men byens bedste, nej det er det så ikke.

Hvordan er hendes krop og er hun topløs ved blow og kan hun deep throat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder ikke på hendes figur, hun gør det topløs, og du styrer selv om du kommer i mund eller ud over bryster. I mit tilfælde blev det mund og der blev slugt og “ ryddet “ op :)

ja hun kan godt gå dybt, men min oplevelse var at det var lidt mekanisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Folks :) Hedensted har ret, jeg er ikke god til links, ej heller at få detaljer med. Det beklager jeg naturligvis. Det må jeg lære :) Omkring Ophelia synes jeg bestemt ikke det var mekanisk, i min optik var hun nærværende fra start til slut og en rigtig flot/fræk pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Jeg kan høre at hun er kraftig,  men hvad vil i anslå at vægten og højden er?

Nu kommer vi ind på et farligt emne, højde og vægt på kvinder. Giver det dog et skud. 160-165 cm. Vægt 70-80 kg

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan høre at hun er kraftig,  men hvad vil i anslå at vægten og højden er?

Smag og behag ;-) Jeg synes hun er lækker, men er jo også ved at være en gammel gris når jeg går efter disse unge smukke kvinder. 

Skal jeg kalde hende noget ville "Chubby" nok beskrive hende bedst.

Men hør, vi er nu så langt at vi kan blive enige om at hun findes, vi kan også blive enige om at hun til tider - eller for nogen kan være svær at lave en aftale med (Ikke noget jeg kan genkende selv) - så mon ikke blot i skal besøge hende for at se om hun tænder jer, tynd tyk eller blot buttet. 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet hendes blow og er ikke imponeret, havde aftalt blow med halsknepning og slug ogdet kunne hun slet ikke levere. Blowjobbet var ok men hun kunne ikke deepthroat og hun flyttede hovedet de gange hvor jeg prøvede om hun kunne tage den lidt dybt, selv om aftalen var at udløsningen skulle være nede i hendes hals, kom i hendes mund hvor efter hun spyttede det ud i skraldespanden. Kommer ikke igen når pigen ikke gider overholde den aftale der er lavet men der må jo være nogen der har fået en bedre omgang end mig siden de skriver at hun både sluger og kan deep throat, eller måske er 19 cm for meget at tage dybt i halsen, tror jeg holder mig til Simone i Esbjerg da hun leverer varen hver gang.

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nu skal i være voksne og ikke pattebarn. Hvis du ikke synes godt om pigen fair nok at skrive. Men ikke skrive kun negativ og bl.a. bl.a. bl.a og tvivler på at blow og sex var dårlig og i Vil ikke genfører sex eller blow med hende hvis det var dårlig . Tá jeg sammen 

jeg vil aldrig drømme om at svine pigen som i gør. Hun er tyk hun er det hun er dat. Hvis hun falder ikke I din smag så sige farvel og tak. Men i vil kneppe og så bagefter svine pigen til. 
hvor er respekt for kvinder ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniel79 skrev, for 5 timer siden:

 Nu skal i være voksne og ikke pattebarn. Hvis du ikke synes godt om pigen fair nok at skrive. Men ikke skrive kun negativ og bl.a. bl.a. bl.a og tvivler på at blow og sex var dårlig og i Vil ikke genfører sex eller blow med hende hvis det var dårlig . Tá jeg sammen 

jeg vil aldrig drømme om at svine pigen som i gør. Hun er tyk hun er det hun er dat. Hvis hun falder ikke I din smag så sige farvel og tak. Men i vil kneppe og så bagefter svine pigen til. 
hvor er respekt for kvinder ??

Øh? Må man ikke skrive, hvis man har en mindre god oplevelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...