Hop til indhold
Sylle

Kender nogen mon New Thai Lulu i Kolding C

Recommended Posts

Sylle skrev, den 19/1/2020 at 21:57:

Hej.  

Nogen som kan berette om pigen her? Både ang. Massage, sex og blow? 

Evt. Om stedet er ok? 

Kan ikke umiddelbart finde noget på siden her?

https://annoncelight.dk/showad/288448

Hej, var forbi den anden dag. Det er ikke pigen på billederne som man møder men en lidt ældre thai på ca. 45 år. Slank men med lidt folder på maven, ok faste bryster b-skål. Stedet er privat lejlighed, lidt usselt med pletter på lagnet. Gav lidt kedelig massage uden olie. Blow var uden og det gjorde hun faktisk ok og sex delen var også fin, skiftede stillinger nogle gange for ikke at komme for hurtigt. Bad hende om at afslutte mig med blow og det gjorde hun gerne og hun tog ladningen i munden som en naturlig afslutning. Pris 600.- for 30 min. Nogenlunde oplevelse men prøver et andet sted næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik69 skrev, for 3 timer siden:

Hej, var forbi den anden dag. Det er ikke pigen på billederne som man møder men en lidt ældre thai på ca. 45 år. Slank men med lidt folder på maven, ok faste bryster b-skål. Stedet er privat lejlighed, lidt usselt med pletter på lagnet. Gav lidt kedelig massage uden olie. Blow var uden og det gjorde hun faktisk ok og sex delen var også fin, skiftede stillinger nogle gange for ikke at komme for hurtigt. Bad hende om at afslutte mig med blow og det gjorde hun gerne og hun tog ladningen i munden som en naturlig afslutning. Pris 600.- for 30 min. Nogenlunde oplevelse men prøver et andet sted næste gang.

Hej Henrik69. 

Tak for beretningen, den taler både for og imod ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...