Hop til indhold

Kender nogen mon New Thai Lulu i Kolding C

Featured Replies

Skrevet
Sylle skrev, den 19/1/2020 at 21:57:

Hej.  

Nogen som kan berette om pigen her? Både ang. Massage, sex og blow? 

Evt. Om stedet er ok? 

Kan ikke umiddelbart finde noget på siden her?

https://annoncelight.dk/showad/288448

Hej, var forbi den anden dag. Det er ikke pigen på billederne som man møder men en lidt ældre thai på ca. 45 år. Slank men med lidt folder på maven, ok faste bryster b-skål. Stedet er privat lejlighed, lidt usselt med pletter på lagnet. Gav lidt kedelig massage uden olie. Blow var uden og det gjorde hun faktisk ok og sex delen var også fin, skiftede stillinger nogle gange for ikke at komme for hurtigt. Bad hende om at afslutte mig med blow og det gjorde hun gerne og hun tog ladningen i munden som en naturlig afslutning. Pris 600.- for 30 min. Nogenlunde oplevelse men prøver et andet sted næste gang.

Skrevet
  • Author
Henrik69 skrev, for 3 timer siden:

Hej, var forbi den anden dag. Det er ikke pigen på billederne som man møder men en lidt ældre thai på ca. 45 år. Slank men med lidt folder på maven, ok faste bryster b-skål. Stedet er privat lejlighed, lidt usselt med pletter på lagnet. Gav lidt kedelig massage uden olie. Blow var uden og det gjorde hun faktisk ok og sex delen var også fin, skiftede stillinger nogle gange for ikke at komme for hurtigt. Bad hende om at afslutte mig med blow og det gjorde hun gerne og hun tog ladningen i munden som en naturlig afslutning. Pris 600.- for 30 min. Nogenlunde oplevelse men prøver et andet sted næste gang.

Hej Henrik69. 

Tak for beretningen, den taler både for og imod ;)

Skrevet

Hej. Nogen der har kendskab til den anden Pige Lili/Mira, der også er i Kolding ?

https://annoncelight.dk/showad/285014

Annoncerne er meget lig hinanden, måske samme adresse.

Kunne være interessant om Lili/Mira også har et afslappet forhold til rigtigheden af fotos.

Skrevet

Hvis de har samme arbejdsgiver, som de spanske piger i Kolding, skal man nok regne med nogle extra kg og år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.