Hop til indhold
denunge

Sauna/badeland/wellness steder nord for Hamburg

Recommended Posts

Findes der nogle sauna, badeland, wellness eller lign nord for Hamburg, hvor der kommer helt almindelige kvinder/par i?

Jeg ved godt at der er P-Club i Flensburg, og en masse FKK klubber i Hamburg - men her er det GP'er som tøffer rundt derinde, som skal have betaling for selv den mindste berøring.

Som nogle måske har set, så gjorde jeg et forsøg i Dragon Sauna i Hamburg - men det var meget meget begrænset med hensyn til antallet af kvinder, selv på en mixed dag.

Og jeg ved også godt at der ikke er garanti for sex, når det er hausfrau som smider kludene og hopper i bassinet med eller uden manden - men i det mindste er der en teoretisk chance for at det sker, og det kan være pirrende nok i sig selv. ;-)

Jeg har prøvet at google lidt uden held, så håber at der er nogen der har nogle fif her.

På forhånd tak ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 1 minut siden:

Findes der nogle sauna, badeland, wellness eller lign nord for Hamburg, hvor der kommer helt almindelige kvinder/par i?

Jeg ved godt at der er P-Club i Flensburg, og en masse FKK klubber i Hamburg - men her er det GP'er som tøffer rundt derinde, som skal have betaling for selv den mindste berøring.

Som nogle måske har set, så gjorde jeg et forsøg i Dragon Sauna i Hamburg - men det var meget meget begrænset med hensyn til antallet af kvinder, selv på en mixed dag.

Og jeg ved også godt at der ikke er garanti for sex, når det er hausfrau som smider kludene og hopper i bassinet med eller uden manden - men i det mindste er der en teoretisk chance for at det sker, og det kan være pirrende nok i sig selv. ;-)

Jeg har prøvet at google lidt uden held, så håber at der er nogen der har nogle fif her.

På forhånd tak ;-)

Kigger med her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har boet på en del Hoteller i Tyskland som har badeland med fri kultur. Dvs man har badetøj på i bassinet, men ellers ikke. Der har været kvinder på udkig efter lidt adspredelse på en del af dem :mrgreen:

Dem jeg har været på har dog været længere nede syd på, München, Düsseldorf og  Garmisch Partenkirchen bla. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
billywillybob skrev, for 2 timer siden:

Hvad med sjællandsgade bad? kan i anbefale det?

Godt nok er København nord for Hamburg - men det var nu ikke lige det som var tiltænkt med opslaget... rettere noget mellem Flensburg og Hamburg ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
billywillybob skrev, den 19.1.2020 at 21:23:

Hvad med sjællandsgade bad? kan i anbefale det?

Overraskende kommentar :) tænker du der hænger gp’er ud der? Eller hvordan ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 12 minutter siden:

Overraskende kommentar :) tænker du der hænger gp’er ud der? Eller hvordan ?

Hvor skulle de ellers hænge ud henne? ;) 

 

Tråden er over 2 måneder gammel, så lidt omsonst at komme med indlæg for nuværende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Hvor skulle de ellers hænge ud henne? ;) 

 

Tråden er over 2 måneder gammel, så lidt omsonst at komme med indlæg for nuværende. 

He he ja - list kan der jo altid ske når man keder sig :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg startede tråden for to måneder siden, så er den sådan set stadig relevant, da der ikke er nogen som har svaret på spørgsmålet hvad angår Nordtyskland ;-) Sydtyskland eller København er ikke relevant i den sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tyder på, at der ikke sker sådanne ting i Nordtyskland, siden der ikke kommer nogle svar. 
 

Der er div therme i Nordtyskland, men måske uden sjov...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, den 19.1.2020 at 18:32:

Findes der nogle sauna, badeland, wellness eller lign nord for Hamburg, hvor der kommer helt almindelige kvinder/par i?

Jeg synes du skulle satse på swingerklubber - der ligger et par, hvor der også kommer danske par i Schlewig/Holstein - desuden er der flere swingerportaler,  hvor du kan få kontakt med kvinder og par + info om swingerparties - men uden partner, kan det være svært.

Personligt har jeg nok ikke så megen lyst til at betale en dyr entre, for at få lov at komme indenfor i en swingerclub og støve rundt efter overvægtige kvinder - så vil jeg hellere betale entreen på Fantasy og være nogenlunde sikker på sexgaranti med forholdsvis unge og  slanke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:Personligt har jeg nok ikke så megen lyst til at betale en dyr entre, for at få lov at komme indenfor i en swingerclub og støve rundt efter overvægtige kvinder - så vil jeg hellere betale entreen på Fantasy og være nogenlunde sikker på sexgaranti med forholdsvis unge og  slanke piger.

Ja der er ikke noget problem hvis man gerne vil punge ud til flotte piger. Så er spørgsmålet om man ikke bare skulle blive hjemme og så købe hurtige omgange til 800 danske og spare køreturen ;-) 

Efter 100-150 euro entre og så ellers fri flatrate hygge er blevet afskaffet, så er der ikke så meget sjov i det længere. 

Men det er ikke rigtig det, at jeg er ude efter med dette spørgsmål :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 44 minutter siden:

Så er spørgsmålet om man ikke bare skulle blive hjemme og så købe hurtige omgange til 800 danske og spare køreturen ;-) 

Du kan jo også gå i den lokale svømmehal (når de lukker op igen) - der kommer da også mange kvinder - og de er ikke alle til den brede side - om ikke andet, så kan de ikke skjule så meget i en bikini - og jeg har da været heldig at få kontakt med et par søde piger derfra ;-)

Nogen kan godt virke lidt forknytte, når manden er med - men når han ikke lige er der - så kan man godt flirte og lokke lidt smil af dem ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Jernsvinet skrev, den 17.4.2020 at 11:26:

Du kan jo også gå i den lokale svømmehal (når de lukker op igen) - der kommer da også mange kvinder - og de er ikke alle til den brede side - om ikke andet, så kan de ikke skjule så meget i en bikini - og jeg har da været heldig at få kontakt med et par søde piger derfra ;-)

Nogen kan godt virke lidt forknytte, når manden er med - men når han ikke lige er der - så kan man godt flirte og lokke lidt smil af dem ;-)

Tror ikke det er en god ide. Der vil nok ikke gå længe før man bliver passet op af bademester og assist med et rødt kort, hvis man forsøger med andet end et smil. Det er de færeste kvinder der har forståelse for seksuelle udskejelser i landets svømmehaller - og mænd for den sags skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 13 timer siden:

Tror ikke det er en god ide. Der vil nok ikke gå længe før man bliver passet op af bademester og assist med et rødt kort, hvis man forsøger med andet end et smil. Det er de færeste kvinder der har forståelse for seksuelle udskejelser i landets svømmehaller - og mænd for den sags skyld

Tror du misforstår mit indlæg - man skal selvfølgelig aftale at mødes udenfor, gå på cafe eller andet bagefter, hvor man kan lære hinanden bedre at kende. Ikke at man ikke kan dyrke sex på et toilet eller familieomklædningsrum i en svømmehal - men det kræver nok at man kender hinanden lidt bedre på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...