Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/289557

Har besøgt denne pige i Esbjerg så her kommer lige hvad jeg oplevede med hende 

Efter  sendt SMS til hende kom der et billede retur og aftalen blev lavet. Hun svare hurtig så ingen problemer der. Nå men kørte ud til hende og parkerede bilen tjekkede lige hus nummeret på smsen og gik efter det nummer men havde kigget forkert så ende med at stå uden for en ældre dames dør. Kunne heldigvis se den ældre dame i køkkenvinduet og havde ikke bestilt en trekant så fik listet af igen og til det rigtige nummer :) nå men ankommet blev jeg mødt af en pæn pige som er super sød og rigtig nem og snakke med.Jeg er sku nok altid lidt for nervøs men hun kunne virkelig få mig til at slappe af. Nå men vi fik kysset en del og det var faktisk rigtig godt og dejligt. Selve sex var rigtig lækker og hun har en dejlig glat mis som bliver rigtig våd når man leger med den. hun er med på lidt af hvert så intet og klage over der. jeg fik taget hende i alle huller og bagefter gik hun igang med og sutte. Hun ved virkelig hvordan man sutter har aldrig fået suttet pik så dejligt før. Hun tager den helt til roden og man kan rigtig mærke at det er noget hun kan li.

Hun kan helt klart anbefales jeg gik bestemt ikke skuffet derfra og kommer helt sikkert igen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskemalene skrev, den 30/1/2020 at 00:04:

Tusinde tak frække :D

Du var bestemt også et super lækkert besøg -_- ;)

Glæder mig til at besøge dig igen. Det har hver en god oplevelse de gang jeg har hver hos dig vh henrik

Redigeret af Henrik6818

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...