Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var nede forbi Romantica -efter lang tids nølen - her blev jeg mødt af en energisk, velkommende tele, som henviser mig til et lokale .

Efter kort ventetid, kommer kommer Freya smiler oprigtigt, hilser venligt og virker rar fra start . Jeg bemærkede hurtigt hendes store blå øjne og ligefremme adfærd . Hele samtalen om mine præferencer var afslappet . 

Seancen efterfølgende vil jeg ikke gå i detaljer med - men det var en helt uforglemmelig oplevelse og jeg kommer HELT KLART tilbage til Freya ! 

Alt fra start til slut var nærværende, afslappet og hun var reelt interesseret . 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=160

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt! Jeg har også haft hende i kikkerten. Andre, der har et lige så positivt billede af Freya som trådstarter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bollemonster skrev, for 3 timer siden:

Jeg var nede forbi Romantica -efter lang tids nølen - her blev jeg mødt af en energisk, velkommende tele, som henviser mig til et lokale .

Efter kort ventetid, kommer kommer Freya smiler oprigtigt, hilser venligt og virker rar fra start . Jeg bemærkede hurtigt hendes store blå øjne og ligefremme adfærd . Hele samtalen om mine præferencer var afslappet . 

Seancen efterfølgende vil jeg ikke gå i detaljer med - men det var en helt uforglemmelig oplevelse og jeg kommer HELT KLART tilbage til Freya ! 

Alt fra start til slut var nærværende, afslappet og hun var reelt interesseret . 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=160

Fint indlæg om en klinikpige. De trænger til nogle gode anmeldelser.

Men det er lidt trist at Romantica, oversælger Freya som "Absolut debuterende Freya", når de i samme annonce lidt længere nede skriver "Allerførste vagt lørdag 4. maj kl. 18". Så hos Romantica er man åbenbart Absolut debuterende i mindst 8 måneder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 1 minut siden:

Fint indlæg om en klinikpige. De trænger til nogle gode anmeldelser.

Men det er lidt trist at Romantica, oversælger Freya som "Absolut debuterende Freya", når de i samme annonce lidt længere nede skriver "Allerførste vagt lørdag 4. maj kl. 18". Så hos Romantica er man åbenbart Absolut debuterende i mindst 8 måneder.

 

Er det ikke det som gør det svært ved bl.a Romantica, SEXYCLUB, MC mm... Den der utroværdighed, retouchering af billeder, ikke ægte alder samt totalt uoverskuelighed over tilbudte ydelser? Seduction Girls har ihvertfald en god side... Skal ikke kloge mig om resten, for har ikke været der:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 3 timer siden:

Er det ikke det som gør det svært ved bl.a Romantica, SEXYCLUB, MC mm... Den der utroværdighed, retouchering af billeder, ikke ægte alder samt totalt uoverskuelighed over tilbudte ydelser? Seduction Girls har ihvertfald en god side... Skal ikke kloge mig om resten, for har ikke været der:D

Helt enig. Jeg er dog sjældent blevet negativt overraskede men billederne er som oftest gamle og beskrivelserne svinger meget i forhold til virkeligheden.

Men det er sgu altid søde piger/kvinder som tager imod en og det gør kæmpe indtryk på hele oplevelsen. Umodsætning til nogle udenlandske tøser som til gengæld ser kanon sprøde ud men kommunikationen er nærmest ikke eksisterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, 1 time siden:

Helt enig. Jeg er dog sjældent blevet negativt overraskede men billederne er som oftest gamle og beskrivelserne svinger meget i forhold til virkeligheden.

Men det er sgu altid søde piger/kvinder som tager imod en og det gør kæmpe indtryk på hele oplevelsen. Umodsætning til nogle udenlandske tøser som til gengæld ser kanon sprøde ud men kommunikationen er nærmest ikke eksisterende.

HELT enig.. Ikke et ondt ord om pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

D'herrer - først og fremmest tak for de pæne ord til @Bollemonster , jeg havde en fest, og det er skønt at læse, du også havde det ;)

Når det er sagt, vil jeg gerne give min fulde sympati til @Mr_T ift "absolut debuterende"; efter 8 mdr er det selvklart lidt misvisende - men til mit forsvar er jeg ikke tech-ansvarlig, og jeg tror, den slags lidt bliver overset i opdatering af siden...

Til gengæld kan jeg garantere, mine billeder er retvisende - altså dog ca 7 mdr gamle, men det er begrænset, hvad der er sket i den tid :)

Har I nogle spørgsmål, må I sige til - jeg vil svare, så godt jeg kan :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alterkul2

Nogen der kan give et bud på om Freya mest er 22 (romantica) eller 29 (seductiongirls) år? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nok 29, besøgte hende fornyelig hos Eventyrpiger i Sorø, super sød piger nem at tale med, hende skal jeg helt sikkert besøge igen.

mvh

Natdyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

I can only agree with Bollemonster.
She is forthcoming, super nice, friendly and just a joy to have sex with.
Maybe ordinary looking, but what she might lack in looks, she makes up in energy and gusto. Also she knows how to moan and gasp just right, not overdoing it but making the whole thing extra sexy.
Big bonus: she has absolutely lovely boobs. Just made to kiss and fondle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Janno skrev, for 44 minutter siden:

I can only agree with Bollemonster.
She is forthcoming, super nice, friendly and just a joy to have sex with.
Maybe ordinary looking, but what she might lack in looks, she makes up in energy and gusto. Also she knows how to moan and gasp just right, not overdoing it but making the whole thing extra sexy.
Big bonus: she has absolutely lovely boobs. Just made to kiss and fondle.

Great.

The clinics have been closed too long time now. Guys are almost going nuts because of this and the girls probably lacks money and DICK so badly after another lockdown.

Both guys and girls are fed up playing with themselves! The clinics should open and just ask for/inquire an Corona test from the visitor not older than 1-2 days or offer "Mask-Only Hanky-Panky".

Good Luck, Freya.  Hope you enjoy and stays at the clinic(s) for at foreseeable future.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Freya skrev, den 21.1.2020 at 01:10:

D'herrer - først og fremmest tak for de pæne ord til @Bollemonster , jeg havde en fest, og det er skønt at læse, du også havde det ;)

Når det er sagt, vil jeg gerne give min fulde sympati til @Mr_T ift "absolut debuterende"; efter 8 mdr er det selvklart lidt misvisende - men til mit forsvar er jeg ikke tech-ansvarlig, og jeg tror, den slags lidt bliver overset i opdatering af siden...

Til gengæld kan jeg garantere, mine billeder er retvisende - altså dog ca 7 mdr gamle, men det er begrænset, hvad der er sket i den tid :)

Har I nogle spørgsmål, må I sige til - jeg vil svare, så godt jeg kan :)

 

Er den barm naturlig? I så fald har du godt nok nogle gode gener <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Janno skrev, den 5.1.2021 at 19:44:

I can only agree with Bollemonster.
She is forthcoming, super nice, friendly and just a joy to have sex with.
Maybe ordinary looking, but what she might lack in looks, she makes up in energy and gusto. Also she knows how to moan and gasp just right, not overdoing it but making the whole thing extra sexy.
Big bonus: she has absolutely lovely boobs. Just made to kiss and fondle.

Haha, I'm sorry for being ordinary looking ;) But hey, "I'm just a small town girl, livin' in a lonely world", and yes I did just quote Journey ;)  But jokes aside, I think I just prefer a more natural look - and you can't be everyones favourite :) But I'm glad you enjoyed our time together - despite my apperance <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace skrev, den 13.1.2021 at 11:52:

Er den barm naturlig? I så fald har du godt nok nogle gode gener <3

Mærkværdigvis, ja! Et eller andet har jeg alligevel vundet i genpoolen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freya skrev, for 1 time siden:

Mærkværdigvis, ja! Et eller andet har jeg alligevel vundet i genpoolen ;)

Uha jeg tror du har vundet hovedpræmien - jeg glæder mig godt nok til at det bliver muligt at besøge dig - det har jeg ønsket længe ;-) 

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Freya skrev, for 3 timer siden:

Mærkværdigvis, ja! Et eller andet har jeg alligevel vundet i genpoolen ;)

Well ... a sense of humor too:D  - GUDSKABTEKVINDEN:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingMats skrev, 1 time siden:

Well ... a sense of humor too:D  - GUDSKABTEKVINDEN:wub:

Haha, det tager jeg vist som et kompliment...måske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Freya skrev, for 7 minutter siden:

Haha, det tager jeg vist som et kompliment...måske

Just præcis <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag er forskellig. Det er jo nok meget godt! Jeg må bare konstatere at jeg bestemt ikke har samme smag som @Janno

jeg syntes tværtimod at  @Freya er rigtigt flot og samtidigt har hun et lækkert og frækt smil og frække øjne - what’s not to like :-)

Jeg er dog helt enig med Janno i at Freja er fantastisk at have sex med. Indlevende og givende - wow!!
 

Jeg kommer helt helt sikkert igen! 
 

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 3 timer siden:

Smag og behag er forskellig. Det er jo nok meget godt! Jeg må bare konstatere at jeg bestemt ikke har samme smag som @Janno

jeg syntes tværtimod at  @Freya er rigtigt flot og samtidigt har hun et lækkert og frækt smil og frække øjne - what’s not to like :-)

Jeg er dog helt enig med Janno i at Freja er fantastisk at have sex med. Indlevende og givende - wow!!
 

Jeg kommer helt helt sikkert igen! 
 

K

Og skønt at møde dig også! Glæder mig til et gensyn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...