Hop til indhold
Joey Joe Joe

Mellisa i Vejle - anbefaling

Recommended Posts

Helt fantastisk lækker teen girl. Så lækker, så det er en oplevelse i sig. Billederne passer 100 pct. Det med blå baggrund viser hende bedst. De bryster er helt utrolige at se og røre ved.

https://annoncelight.dk/showad/289763

Jeg tog 45 min. 1000 kr. for 45 min med hende, det er da et kup.

Når hun skriver i annoncen hun er til gentlemen, så mener hun vist mænd, der er med på at begynde roligt og blidt.

Det er på et af de kendte steder i Vejle. Hun er en af de sjældne teen girls. Ufatteligt velskabt og lækker.

https://annoncelight.dk/profile/Melissa22

Redigeret af Joey Joe Joe
Tilføjelse af link til flere billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey

Kan 100% bekræfte @Joey Joe Joe what a piece of art denne pige er. 
 

hendes billeder yder hende ikke retfærdighed. Virkeligheden overhaler med flere vognlængder. Jeg skal helt sikkert på et snarligt besøg igen.
 

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte jo prøve Mellisa med de positive anmeldelser hun havde fået og kan kun bekræfte hold da kæft hvor er hun lækker og sød.    En krop lige efter min smag med dejlige faste og ikke mindst ÆGTE bryster:D Min bedste oplevelse i meget meget lang tid. Synet af hende ridende først forfra og bagefter bagfra håber jeg at jeg kan holde på nethinden længe;)Og så er hun bare sød at snakke med. Kan klart anbefales og jeg skal helt sikkert af sted igen.   

Hun er i Vejle en uge mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 30 minutter siden:

Måtte jo prøve Mellisa med de positive anmeldelser hun havde fået og kan kun bekræfte hold da kæft hvor er hun lækker og sød.    En krop lige efter min smag med dejlige faste og ikke mindst ÆGTE bryster:D Min bedste oplevelse i meget meget lang tid. Synet af hende ridende først forfra og bagefter bagfra håber jeg at jeg kan holde på nethinden længe;)Og så er hun bare sød at snakke med. Kan klart anbefales og jeg skal helt sikkert af sted igen.   

Hun er i Vejle en uge mere.

måske mærkeligt spørgsmål, fandt du ud af hvad hun "tænder" på

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

måske mærkeligt spørgsmål, fandt du ud af hvad hun "tænder" på

Tror bestemt ikke at hun er til noget kinky, men er til alm blid hygge.

Hun kunne godt lide at få en slikketur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

Nogen der ved om hun er til kys og superfransk? Evt. hvad det koster ekstra. Hun ser godt nok lækker ud.

Ved ikke om hun er til tungeslaskere, da det ikke er noget jeg efterlyser. Og ja hun er til superfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi, og hun er ganske rigtigt en sød ung pige med en lækker slank krop og meget, meget dejlgie små ægte bryster. Stille og rolig og velovervejet og det var ganske behageligt.

Men jeg tror alligevel ikke jeg kommer igen: Jeg kan ikke sætte fingeren helt præcist på noget, men der manglede måske nok lidt gnist eller kemi eller bare en anelse mere indleven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...