Joey Joe Joe 2913 Skrevet 18. Januar, 2020 (edited) Helt fantastisk lækker teen girl. Så lækker, så det er en oplevelse i sig. Billederne passer 100 pct. Det med blå baggrund viser hende bedst. De bryster er helt utrolige at se og røre ved. https://annoncelight.dk/showad/289763 Jeg tog 45 min. 1000 kr. for 45 min med hende, det er da et kup. Når hun skriver i annoncen hun er til gentlemen, så mener hun vist mænd, der er med på at begynde roligt og blidt. Det er på et af de kendte steder i Vejle. Hun er en af de sjældne teen girls. Ufatteligt velskabt og lækker. https://annoncelight.dk/profile/Melissa22 Redigeret 18. Januar, 2020 af Joey Joe Joe Tilføjelse af link til flere billeder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 18. Januar, 2020 Og så er hun hurtig på tasterne! Hun linker allerede til denne anmeldelse på sin annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 19. Januar, 2020 (edited) Hey Kan 100% bekræfte @Joey Joe Joe what a piece of art denne pige er. hendes billeder yder hende ikke retfærdighed. Virkeligheden overhaler med flere vognlængder. Jeg skal helt sikkert på et snarligt besøg igen. -lurik Redigeret 19. Januar, 2020 af lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
willxx9 11 Skrevet 21. Januar, 2020 Hun er virkelig dejlig. Virkelig god til BJ. Kan være man skal besøge anna næste gang, hvor de bor sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 24. Januar, 2020 Måtte jo prøve Mellisa med de positive anmeldelser hun havde fået og kan kun bekræfte hold da kæft hvor er hun lækker og sød. En krop lige efter min smag med dejlige faste og ikke mindst ÆGTE bryster Min bedste oplevelse i meget meget lang tid. Synet af hende ridende først forfra og bagefter bagfra håber jeg at jeg kan holde på nethinden længeOg så er hun bare sød at snakke med. Kan klart anbefales og jeg skal helt sikkert af sted igen. Hun er i Vejle en uge mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 24. Januar, 2020 Bommer skrev, for 30 minutter siden: Måtte jo prøve Mellisa med de positive anmeldelser hun havde fået og kan kun bekræfte hold da kæft hvor er hun lækker og sød. En krop lige efter min smag med dejlige faste og ikke mindst ÆGTE bryster Min bedste oplevelse i meget meget lang tid. Synet af hende ridende først forfra og bagefter bagfra håber jeg at jeg kan holde på nethinden længeOg så er hun bare sød at snakke med. Kan klart anbefales og jeg skal helt sikkert af sted igen. Hun er i Vejle en uge mere. måske mærkeligt spørgsmål, fandt du ud af hvad hun "tænder" på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 24. Januar, 2020 Nogen der ved om hun er til kys og superfransk? Evt. hvad det koster ekstra. Hun ser godt nok lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 24. Januar, 2020 jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden: måske mærkeligt spørgsmål, fandt du ud af hvad hun "tænder" på Tror bestemt ikke at hun er til noget kinky, men er til alm blid hygge. Hun kunne godt lide at få en slikketur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 24. Januar, 2020 Lange skrev, 1 time siden: Nogen der ved om hun er til kys og superfransk? Evt. hvad det koster ekstra. Hun ser godt nok lækker ud. Ved ikke om hun er til tungeslaskere, da det ikke er noget jeg efterlyser. Og ja hun er til superfransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 24. Januar, 2020 Bommer skrev, for 5 minutter siden: Tror bestemt ikke at hun er til noget kinky, men er til alm blid hygge. Hun kunne godt lide at få en slikketur Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 25. Januar, 2020 Jeg har også været forbi, og hun er ganske rigtigt en sød ung pige med en lækker slank krop og meget, meget dejlgie små ægte bryster. Stille og rolig og velovervejet og det var ganske behageligt. Men jeg tror alligevel ikke jeg kommer igen: Jeg kan ikke sætte fingeren helt præcist på noget, men der manglede måske nok lidt gnist eller kemi eller bare en anelse mere indleven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg